Diskuzní klub hráčů online her
Home | Profile | Novy ucet | Active Topics | Active Polls | Members | Private Messages | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

.
 All Forums
 Vanguard
 Vanguard General
 o co go ?
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 4

Yennefer
mad kobold

1603 Posts

Posted - 13/12/2006 :  09:51:26  Show Profile Send Yennefer a Private Message  Reply with Quote
jelikoz nemam cas ani prostredky na to zjistovat o co vlastne jde, muze se nekdo zainteresovany rozepsat ? :)

zajima me pvp system, bude to lepsi nez daoc ? cemu to lze prirovnat ? jak tezke bude pve ? bude o co bojovat (pvp) atd...

dekuji


UO - Yennefer, Jasra (DP)
DAoC - Yenn, Yiyiy, Corwin, https://www.daocutils.com/chimp/corwin

Tibor
<Mor do Kuli>

1443 Posts

Posted - 13/12/2006 :  10:08:58  Show Profile  Visit Tibor's Homepage  Send Tibor an ICQ Message Send Tibor a Private Message  Reply with Quote
O PvP se ví jenom to, že bude. Nebo se pletu?
Go to Top of Page

Noe
Moderator

2217 Posts

Posted - 13/12/2006 :  11:03:20  Show Profile  Visit Noe's Homepage  Send Noe an ICQ Message Send Noe a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Tibor

O PvP se ví jenom to, že bude. Nebo se pletu?



nepleteš :))
ale vše nasvědčuje tomu, že bude full loot (mimo peněz) a zřejmě i FFA.


Noe

Go to Top of Page

Yennefer
mad kobold

1603 Posts

Posted - 13/12/2006 :  11:48:46  Show Profile Send Yennefer a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Noe
nepleteš :))
ale vše nasvědčuje tomu, že bude full loot (mimo peněz) a zřejmě i FFA.



takze neco ala ultima ? co mesta/guardi nejake safe zony ?


UO - Yennefer, Jasra (DP)
DAoC - Yenn, Yiyiy, Corwin, https://www.daocutils.com/chimp/corwin
Go to Top of Page

Tragedy
Moderator

Bunny_tragedy

2637 Posts

Posted - 13/12/2006 :  12:06:26  Show Profile  Visit Tragedy's Homepage  Send Tragedy an ICQ Message Send Tragedy a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Yennefer

quote:
Originally posted by Noe
nepleteš :))
ale vše nasvědčuje tomu, že bude full loot (mimo peněz) a zřejmě i FFA.



takze neco ala ultima ? co mesta/guardi nejake safe zony ?



osobně si myslím, že PvP tam bude přidáno "jen aby se neřeklo"... počítám, že bude naprosto nevyladěný a půjde v něm o prd.

Tragedy
"Killing is my business...
...and business is good!"
Go to Top of Page

Cotouch
New Member

418 Posts

Posted - 13/12/2006 :  12:21:48  Show Profile  Send Cotouch an ICQ Message Send Cotouch a Private Message  Reply with Quote
no tak jestli tam žádný není pár měsíců před ohlášeným release tak to ani jinak nemůže dopadnout

offline
Go to Top of Page

Jaris
wannabe dictator

JarisX

1545 Posts

Posted - 13/12/2006 :  12:37:05  Show Profile  Send Jaris an ICQ Message Send Jaris a Private Message  Reply with Quote
Osobne bych to opravdu videl jako pridani bez balancovani, jako to bylo v puvodnim EQ1.

A mozna je to tak i spravne, bo balancovane maji byt grupy


Jaris Lesser Giant Dread Knight - Vanguard Gelenia
Jarisa Highelf Mystic - EQ2 Runnyeye
Jaris Halfelf Troubador - EQ2 Runnyeye
Jaris Cyrhosis Celt Bard 50 - exMordredDAoC
Jaris Krasavec Halfelf Warlord - exLuclinEQ

Go to Top of Page

VT
Moderator

4191 Posts

Posted - 13/12/2006 :  12:42:14  Show Profile Send VT a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Tragedy

quote:
Originally posted by Yennefer

quote:
Originally posted by Noe
nepleteš :))
ale vše nasvědčuje tomu, že bude full loot (mimo peněz) a zřejmě i FFA.



takze neco ala ultima ? co mesta/guardi nejake safe zony ?



osobně si myslím, že PvP tam bude přidáno "jen aby se neřeklo"... počítám, že bude naprosto nevyladěný a půjde v něm o prd.



Jo jo, je to tak. Sigil asi do roku 2005 tvrdil, ze v zadnem pripade pvp neimplementuje a Vanguard bude pure mobovacka. Zmenil nazor (stejne jako SOE) az po velkem uspechu WoW.

Takze pocitam, ze pvp bude velice nevyvazene, neustale patchovane, hrac nebude vedet jake ability funguji v pvp, jake v pve; hodnoty jednotlivych abilit a spellu budou v pvp/pve ruzne. Proste nesmysl ala EQ1,2 )

Radsi se Corwe podivej na Darkfall )

Edited by - VT on 13/12/2006 12:43:07
Go to Top of Page

Atronach
Moderator

casea

2069 Posts

Posted - 13/12/2006 :  14:20:43  Show Profile Send Atronach a Private Message  Reply with Quote
Pokud se nepletu v dnesni Beta4 bude pvp, takze kdo ma acc, muze otestovat.


WOW: Kasicka, Druid, [Ceska Legie]. Moonglade
TESO: Kasicka, Templar, [Ceska Legie, MdK], EU
Rift: Kasicka, Cleric, [Ceska legie], Gelidra
EQ2: Kasicka, Inquizitor, [Ceska legie], Splitpaw
AoC: Casea, Necro, [Legie], Dagon
Lotro: Casea, Minstrel, [Myth], Snow
Vanguard [R.I.P.]: Attronach, High Elf Psionist, [MdK]

Go to Top of Page

Kuzmik
Ganja farmer

1328 Posts

Posted - 14/12/2006 :  11:42:09  Show Profile  Send Kuzmik an ICQ Message Send Kuzmik a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Van Tassel
Takze pocitam, ze pvp bude velice nevyvazene, neustale patchovane, hrac nebude vedet jake ability funguji v pvp, jake v pve; hodnoty jednotlivych abilit a spellu budou v pvp/pve ruzne. Proste nesmysl ala EQ1,2 )


Jediny co te omlouva ze o PvP v EQ2 nevis vubec nic.
Nesmyslne tu meles ty.
PvP v EQ2 je vyvazene, kazdej hrac vi presne jak mu funguji ability a hodnoty jsou a vlastnosti jsou vicemene identicke, jen je upravovana DMG in PvP combat (ostane jako ji upravovali pred lety v DAoC).

Ja doufam ze PvP ve Vanguardu bude minimalne stejne kvalitni jako je ted v EQ2, spis doufam ze bude jeste lepsi. A to ze neni v bete pripustne neznamena ze ve hre jiz neni nastavene a ani nic neznamena ze do releasu zbyva mesic ci dva.

"Nobody likes you. Everybody hates you. You're gonna lose. Smile, you fuck!"
Go to Top of Page

Tragedy
Moderator

Bunny_tragedy

2637 Posts

Posted - 14/12/2006 :  12:08:47  Show Profile  Visit Tragedy's Homepage  Send Tragedy an ICQ Message Send Tragedy a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Kuzmik
A to ze neni v bete pripustne neznamena ze ve hre jiz neni nastavene a ani nic neznamena ze do releasu zbyva mesic ci dva.



Znamená to, že se na to v podsatě vybodli. PvP samozřejmě potřebuje mnohem větší čas na vybalancování než PvE a bez pořádnýho testu ho nevyladíš. Patrně to chtějí ladit až v ostrém provozu, ale jelikož PvP není jejich priorita, tak bych si od toho fakt moc nesliboval.

Tragedy
"Killing is my business...
...and business is good!"
Go to Top of Page

VT
Moderator

4191 Posts

Posted - 14/12/2006 :  12:32:32  Show Profile Send VT a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Kuzmik
Jediny co te omlouva ze o PvP v EQ2 nevis vubec nic.
Nesmyslne tu meles ty.



Hehe )

quote:

PvP v EQ2 je vyvazene, kazdej hrac vi presne jak mu funguji ability a hodnoty jsou a vlastnosti jsou vicemene identicke, jen je upravovana DMG in PvP combat (ostane jako ji upravovali pred lety v DAoC).



To je prave to o cem mluvim. Kazda abilita/spell ma ruznou hodnotu a ruzne sdilene timery pokud se jedna o pvp nebo pve. Z meho pohledu se jedna o nevyvazenost systemu zpusobenou nasilnym addnutim pvp features do pve hry. Je to takovy rychly slepenec s milion obezlickama, aby hrac neumiral na onehit. Nicmene i EQ2 pvp ma nekolik super napadu (taunt napr.).

Vanguard PvP bude IMHO podobny chuchvalec pve abilit prevedenych do pvp.

quote:

ostane jako ji upravovali pred lety v DAoC



Lol :). Ability/spelly maji v daocu svoji nominalni hodnotu a tim to hasne.


Edited by - VT on 14/12/2006 12:35:25
Go to Top of Page

FUFICEK
New Member

112 Posts

Posted - 14/12/2006 :  12:32:44  Show Profile  Send FUFICEK an ICQ Message Send FUFICEK a Private Message  Reply with Quote
Chapu, ze nekdo se bez pvp neobejde.Taky verim, ze sigil splni co slibil a otevre PvP server.Pokud je vybalancovany PvM tak si myslim ze neni problem to prenest na PvP(po drobnych upravach dmg).Jinak to ze udajne ted vzali druidum snare a udajne na nem pracujou by mohlo naznacovat,ze se pvp zkousi.Ale to je pouze muj nazor.

Pokud zase kecám nesmysly, tak mi to prosím promiňte.
Go to Top of Page

Kuzmik
Ganja farmer

1328 Posts

Posted - 14/12/2006 :  12:42:33  Show Profile  Send Kuzmik an ICQ Message Send Kuzmik a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Van Tassel
Lol :). Ability/spelly maji v daocu svoji nominalni hodnotu a tim to hasne.




S tim, ze zezacatku nastavovali snizeni ucinosti v PvP prave kvuli balance.
A jestli ty tomu v EQ/Vanguardu rikas chuchvalac abilit, ja tomu rikam rozumne reseni ve hre, kde jde PvE ruku v ruce s PvP. Proste kazdej spell ci abilitka ma svoji ucinost Pro PvP a jinou pro PvE. Jednoduse se tim da hra balancovat a nemusi se kvuli tomu delat combat revampy celyho systemu.

"Nobody likes you. Everybody hates you. You're gonna lose. Smile, you fuck!"
Go to Top of Page

VT
Moderator

4191 Posts

Posted - 14/12/2006 :  12:47:29  Show Profile Send VT a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Kuzmik
S tim, ze zezacatku nastavovali snizeni ucinosti v PvP prave kvuli balance.



Pletes si to s klasickym nerfem classu (kdy napr. clerikovy snizili damage o 50 procent (ale to jak v pvp tak v pve).

quote:

Proste kazdej spell ci abilitka ma svoji ucinost Pro PvP a jinou pro PvE. Jednoduse se tim da hra balancovat a nemusi se kvuli tomu delat combat revampy celyho systemu.



Proto je lepsi pocitat s pvp uz do pocatku vyvoje hry. A to se v pripade Vanguardu nestalo, tudiz ocekavam maximalne velice prumernou pvp hru.
Go to Top of Page

Jaris
wannabe dictator

JarisX

1545 Posts

Posted - 14/12/2006 :  13:21:15  Show Profile  Send Jaris an ICQ Message Send Jaris a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Van Tassel

Proto je lepsi pocitat s pvp uz do pocatku vyvoje hry. A to se v pripade Vanguardu nestalo, tudiz ocekavam maximalne velice prumernou pvp hru.



Podle ceho se hodnoti kvalite PvP?

Ja zatim myslel, ze kvalita hry PvE i PvP se hodnoti podle zabavy pro cloveka a to nema s delkou vyvoje a testovani ani s tim, zda jsou shodne veliciny pro PvE a PvP, nic spolecneho....

Navic drobnost - VG je stale hlasen jako PvE group orinted a v group PvP se nevyvazenost ztraci. A protoze vetsina si hraje PvP jeden na jednoho, tak imho v pohode staci redukce spelu a artu do PvP, urcite to neni nic proti zabave. Nebo ano? Cim to poskodi zabavu?


Jaris Lesser Giant Dread Knight - Vanguard Gelenia
Jarisa Highelf Mystic - EQ2 Runnyeye
Jaris Halfelf Troubador - EQ2 Runnyeye
Jaris Cyrhosis Celt Bard 50 - exMordredDAoC
Jaris Krasavec Halfelf Warlord - exLuclinEQ

Go to Top of Page

Kuzmik
Ganja farmer

1328 Posts

Posted - 14/12/2006 :  13:38:33  Show Profile  Send Kuzmik an ICQ Message Send Kuzmik a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Van Tassel
Pletes si to s klasickym nerfem classu (kdy napr. clerikovy snizili damage o 50 procent (ale to jak v pvp tak v pve).


Ne nepletu. Veskera dmg se zezacatku percentuelne snizovala do PvP oproti PvE, aby souboje byli vyrovnanejsi a pomoci toho se i castecne balancovali chary. JEstli se to v prubehu vyvoje hry s datadsiskama zmenilo revampem, je to mozny, rozhodne ze zacatku se to delalo takhle.

quote:

Proto je lepsi pocitat s pvp uz do pocatku vyvoje hry. A to se v pripade Vanguardu nestalo, tudiz ocekavam maximalne velice prumernou pvp hru.


U Vanguardu PvP deklarovali jako bokovku jiz behem vyvoje, takze s tim pocitano bylo a nejspis se rozhodli pouzit jiz neco funkcniho, misto aby vymysleli neco novyho. JEstli ze to udelaji podle EQ2, bude to jen dobvre, protoze je to funkcni, jednoduse se tim da balancovat chary a nema to vliv na PvE hru.

"Nobody likes you. Everybody hates you. You're gonna lose. Smile, you fuck!"
Go to Top of Page

VT
Moderator

4191 Posts

Posted - 14/12/2006 :  14:10:43  Show Profile Send VT a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Kuzmik
Ne nepletu. Veskera dmg se zezacatku percentuelne snizovala do PvP oproti PvE, aby souboje byli vyrovnanejsi a pomoci toho se i castecne balancovali chary. JEstli se to v prubehu vyvoje hry s datadsiskama zmenilo revampem, je to mozny, rozhodne ze zacatku se to delalo takhle.



Nemas pravdu. Zadne overall snizovani damage v pvp (dokonce oproti pve) se nekonalo.


quote:

U Vanguardu PvP deklarovali jako bokovku jiz behem vyvoje, takze s tim pocitano bylo a nejspis se rozhodli pouzit jiz neco funkcniho, misto aby vymysleli neco novyho. JEstli ze to udelaji podle EQ2, bude to jen dobvre, protoze je to funkcni, jednoduse se tim da balancovat chary a nema to vliv na PvE hru.



Ja spise ocenuji kvalitni systemy, kde pvp a pve existuje jako jeden velky oragnismus a kde nemusis slozite menit u kazde ability/spellu dve hodnoty - jednu do pvp, jednu do pve.

Edited by - VT on 14/12/2006 14:15:04
Go to Top of Page

Eagle
Average Member

2225 Posts

Posted - 14/12/2006 :  14:17:53  Show Profile  Send Eagle an ICQ Message Send Eagle a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Van Tassel

Ja spise ocenuji kvalitni systemy, kde pvp a pve existuje jako jeden velky oragnismus a kde nemusis slozite menit u kazde ability/spellu dve hodnoty - jednu do pvp, jednu do pve.

tak to mas asi rad sachy :)

UO, SWG, WoW, EVE, DF, LoL
Go to Top of Page

VT
Moderator

4191 Posts

Posted - 14/12/2006 :  14:23:33  Show Profile Send VT a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Eagle

quote:
Originally posted by Van Tassel

Ja spise ocenuji kvalitni systemy, kde pvp a pve existuje jako jeden velky oragnismus a kde nemusis slozite menit u kazde ability/spellu dve hodnoty - jednu do pvp, jednu do pve.

tak to mas asi rad sachy :)



Zvlastni, jak by jsi mel znal -> zrovna nedavno jsem si nakoupil sachove knihy asi za 2k :) (perfektni sachova prodejna na Plzensky)

Sachy jsou pro mne jedine ferove pvp - jsou totiz nezavisle na pingu ;)


Edited by - VT on 14/12/2006 14:23:54
Go to Top of Page

Yennefer
mad kobold

1603 Posts

Posted - 14/12/2006 :  14:28:13  Show Profile Send Yennefer a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Van Tassel

quote:
Originally posted by Kuzmik
Ne nepletu. Veskera dmg se zezacatku percentuelne snizovala do PvP oproti PvE, aby souboje byli vyrovnanejsi a pomoci toho se i castecne balancovali chary. JEstli se to v prubehu vyvoje hry s datadsiskama zmenilo revampem, je to mozny, rozhodne ze zacatku se to delalo takhle.



Nemas pravdu. Zadne overall snizovani damage v pvp (dokonce oproti pve) se nekonalo.



kuzma ma asi na mysli to jak nerfovali crit do pvp (v pvp jsi mohl na zacatku stejne jako v pve mit 100% crit)


UO - Yennefer, Jasra (DP)
DAoC - Yenn, Yiyiy, Corwin, https://www.daocutils.com/chimp/corwin
Go to Top of Page

Yennefer
mad kobold

1603 Posts

Posted - 14/12/2006 :  14:34:09  Show Profile Send Yennefer a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by FUFICEK

Chapu, ze nekdo se bez pvp neobejde.Taky verim, ze sigil splni co slibil a otevre PvP server.Pokud je vybalancovany PvM tak si myslim ze neni problem to prenest na PvP(po drobnych upravach dmg).Jinak to ze udajne ted vzali druidum snare a udajne na nem pracujou by mohlo naznacovat,ze se pvp zkousi.Ale to je pouze muj nazor.



kdyz uz pve tak je lepsi hrat singl
singlovky a imho i online group pve hry jsou pro deti aby se do zivota naucili prekonavat prekazky ;) pro dospele je pvp aby se naucili porazky prijimat ;) holt zivot je svine...


UO - Yennefer, Jasra (DP)
DAoC - Yenn, Yiyiy, Corwin, https://www.daocutils.com/chimp/corwin
Go to Top of Page

Jaris
wannabe dictator

JarisX

1545 Posts

Posted - 14/12/2006 :  14:35:28  Show Profile  Send Jaris an ICQ Message Send Jaris a Private Message  Reply with Quote
Hele, proc mi zase VT neodpovedel?

viz muj post:
Podle ceho se hodnoti kvalite PvP?

Ja zatim myslel, ze kvalita hry PvE i PvP se hodnoti podle zabavy pro cloveka a to nema s delkou vyvoje a testovani ani s tim, zda jsou shodne veliciny pro PvE a PvP, nic spolecneho....


Jaris Lesser Giant Dread Knight - Vanguard Gelenia
Jarisa Highelf Mystic - EQ2 Runnyeye
Jaris Halfelf Troubador - EQ2 Runnyeye
Jaris Cyrhosis Celt Bard 50 - exMordredDAoC
Jaris Krasavec Halfelf Warlord - exLuclinEQ

Go to Top of Page

Jaris
wannabe dictator

JarisX

1545 Posts

Posted - 14/12/2006 :  14:37:33  Show Profile  Send Jaris an ICQ Message Send Jaris a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Yennefer

kdyz uz pve tak je lepsi hrat singl
singlovky a imho i online group pve hry jsou pro deti aby se do zivota naucili prekonavat prekazky ;) pro dospele je pvp aby se naucili porazky prijimat ;) holt zivot je svine...



Muhaha, tohle tesat do kamene.

Proste lidi, kdyz se vam neco nelibi tak misto domluvy pouzijte ranu pesti .

Ja totiz v PvE vidim kooperaci lidi a btw, porazek je tam celkem dost - raidujici lide urcite potvrdi ...


Jaris Lesser Giant Dread Knight - Vanguard Gelenia
Jarisa Highelf Mystic - EQ2 Runnyeye
Jaris Halfelf Troubador - EQ2 Runnyeye
Jaris Cyrhosis Celt Bard 50 - exMordredDAoC
Jaris Krasavec Halfelf Warlord - exLuclinEQ

Go to Top of Page

Yennefer
mad kobold

1603 Posts

Posted - 14/12/2006 :  14:42:43  Show Profile Send Yennefer a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Jaris
VG je stale hlasen jako PvE group orinted a v group PvP se nevyvazenost ztraci. A protoze vetsina si hraje PvP jeden na jednoho, tak imho v pohode staci redukce spelu a artu do PvP, urcite to neni nic proti zabave.


group pvp je ta nejvetsi zabava pro dospeleho cloveka kterou mu muze hra nabidnout, chci tim rict kdyz uz clovek dospeje tak by nemel travit cas nad obehravanim nejakych predprogramovanych skriptu a hrou 1v1 pvp (ktera je spise urcena pro chudaky kteri si udelaji overpowered template - kombinace class/skilu/vybavy a masiruji si ego pozitivnim 1v1 score na pripadnych webovych statistikach a forech - jakoze takovahle kombinace je vzdy v kazde mmo ktera ma rozdilna povolani/classy/rasy blabla.. jedine 1v1 balanced hry byla imho UO a AO ?)
takze me osobne a troufam si tvrdit i vetsinu dospelych lidi zajima hlame group pvp (pripadne guild pvp atp..) system

zpet k topiku, jake budou tedy moznosti grupovani, co vymysleli do toho jejich provizorniho pvp systemu, bude o co bojovat ?


UO - Yennefer, Jasra (DP)
DAoC - Yenn, Yiyiy, Corwin, https://www.daocutils.com/chimp/corwin
Go to Top of Page

VT
Moderator

4191 Posts

Posted - 14/12/2006 :  14:43:56  Show Profile Send VT a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Jaris

Hele, proc mi zase VT neodpovedel?

viz muj post:
Podle ceho se hodnoti kvalite PvP?

Ja zatim myslel, ze kvalita hry PvE i PvP se hodnoti podle zabavy pro cloveka a to nema s delkou vyvoje a testovani ani s tim, zda jsou shodne veliciny pro PvE a PvP, nic spolecneho....





Za kvalitni pvp samozrejme povazuji DAOC (group) rvr/pvp. Nechapu, ze se ptas na neco na co znas odpoved )

Edited by - VT on 14/12/2006 14:46:34
Go to Top of Page

FUFICEK
New Member

112 Posts

Posted - 14/12/2006 :  14:46:27  Show Profile  Send FUFICEK an ICQ Message Send FUFICEK a Private Message  Reply with Quote
"
kdyz uz pve tak je lepsi hrat singl
singlovky a imho i online group pve hry jsou pro deti aby se do zivota naucili prekonavat prekazky ;) pro dospele je pvp aby se naucili porazky prijimat ;) holt zivot je svine..."

Milej zlatej, kazdej at si hraje co ho bavi.Pokud tohle nepochopis,tak uprimnou soustrast.

Pokud zase kecám nesmysly, tak mi to prosím promiňte.
Go to Top of Page

Yennefer
mad kobold

1603 Posts

Posted - 14/12/2006 :  14:47:04  Show Profile Send Yennefer a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Jaris
Proste lidi, kdyz se vam neco nelibi tak misto domluvy pouzijte ranu pesti .
Ja totiz v PvE vidim kooperaci lidi a btw, porazek je tam celkem dost - raidujici lide urcite potvrdi ...



porazka od moba neni porazka ktera by mela dospeleho cloveka trapit ;) precijenom muzes se tam kdykoliv vratit, najdes toho moba na stejnem dne nejakeho stejneho dungu a tak dlouho se budes vracet az ho zabijes (zjistis skulinku nedokonalost v jeho skriptu), pevne verim tomu ze vetsina top bosu v online hrach byla zabita ne zrovna podle ocekavani autoru jeho skriptu ;) tzn. bugem, nejakym zasekem atp...

kooperace livi na velkem pve raidu muze byt zajiste zajimava zabava ale jak jsem jiz psal imho je to detinske ale nekdo muze byt dite do konce zivota a ono na tom asi neni nic spatneho ;) kdo si hraje nezlobi zeano :)


UO - Yennefer, Jasra (DP)
DAoC - Yenn, Yiyiy, Corwin, https://www.daocutils.com/chimp/corwin
Go to Top of Page

Yennefer
mad kobold

1603 Posts

Posted - 14/12/2006 :  14:50:10  Show Profile Send Yennefer a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by FUFICEK
Milej zlatej, kazdej at si hraje co ho bavi.Pokud tohle nepochopis,tak uprimnou soustrast.



naprosto s tebou souhlasim a ohledne tohoto tematu (ktery jsi ted napsal do tohoto postu) mam naprosto jasno a neni nutno me nijak litovat, bohuzel je to uplne jine tema nez o tom o cem jsem se bavil ja


UO - Yennefer, Jasra (DP)
DAoC - Yenn, Yiyiy, Corwin, https://www.daocutils.com/chimp/corwin

Edited by - Yennefer on 14/12/2006 14:50:55
Go to Top of Page

VT
Moderator

4191 Posts

Posted - 14/12/2006 :  14:52:21  Show Profile Send VT a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by FUFICEK

"
kdyz uz pve tak je lepsi hrat singl
singlovky a imho i online group pve hry jsou pro deti aby se do zivota naucili prekonavat prekazky ;) pro dospele je pvp aby se naucili porazky prijimat ;) holt zivot je svine..."

Milej zlatej, kazdej at si hraje co ho bavi.Pokud tohle nepochopis,tak uprimnou soustrast.



Ja bych rekl, ze Corwinovi je celkem sum a fuk co hrajete a rekl bych, ze to i chape - viz. jak se zminuje o tom, ze pve hry jsou pro deti - tudiz asi predpoklada, ze jste bud deti, nebo se tak chcete citit (nemit zadne starosti ); na tom neni nic spatneho, je to vase pravo, vase penize, vas cas.

Spis se musis ty smirit s tim, ze existuji i podobne radikalni nazory na PvE mmo :)

Edited by - VT on 14/12/2006 14:53:49
Go to Top of Page

Yennefer
mad kobold

1603 Posts

Posted - 14/12/2006 :  14:57:11  Show Profile Send Yennefer a Private Message  Reply with Quote
^^ lepe bych to nenapsal dekuji

ale nechme toho kazdej at si utraci sve vydelane penize podle sveho nejlepsiho vedomi a svedomi

spise by me zajimalo teda uz neco konecne o tom vanquardu

- kolik lidi na grupu ?
- bude postih za pvp smrt ?
- bude postih za pve smrt ?
- odmena za pvp kill ?
- cil pvp boje (ovladnuti teritoria, ekonomicke bonusy, bodik na webove statistice...) ?
- bude nejake CC, bude to pvp promyslene (timery) ?
- jak dlouho bude trvat nez se clovek muze vratit do pvp boje v pripade smrti
- bude moznost cloveka v pvp ozivit pokud ano jaka bude penalizace bude li nejaka ?
- ekonomika (crafting, obchod mezi hraci, top vybava,..) ?

blabla.. je toho hodne se nekdo rozepiste :) dekuji


UO - Yennefer, Jasra (DP)
DAoC - Yenn, Yiyiy, Corwin, https://www.daocutils.com/chimp/corwin

Edited by - Yennefer on 14/12/2006 14:59:43
Go to Top of Page

VT
Moderator

4191 Posts

Posted - 14/12/2006 :  14:58:58  Show Profile Send VT a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Yennefer
ale jak jsem jiz psal imho je to detinske ale nekdo muze byt dite do konce zivota a ono na tom asi neni nic spatneho ;)



Ted mne napadlo, ze asi detem krivdis :). Pac muj nestarsi syn radsi prohani lidi v camelot hills (na Mordredu) nez aby sestreloval moby (zabijet moby mu prijde hloupe a jednoduche).
Go to Top of Page

Yennefer
mad kobold

1603 Posts

Posted - 14/12/2006 :  15:00:35  Show Profile Send Yennefer a Private Message  Reply with Quote
mozna predcasne dospel, ono to muze byt asi ruzne, nekdo nedospeje nikdy :)

edit: tezko rict co je horsi ;o


UO - Yennefer, Jasra (DP)
DAoC - Yenn, Yiyiy, Corwin, https://www.daocutils.com/chimp/corwin

Edited by - Yennefer on 14/12/2006 15:05:33
Go to Top of Page

Jaris
wannabe dictator

JarisX

1545 Posts

Posted - 14/12/2006 :  15:07:12  Show Profile  Send Jaris an ICQ Message Send Jaris a Private Message  Reply with Quote
Nazory jsou fajn, jen nevim, kde se vzala ta rozhodna tvrzeni :

- PvE je pro deti - to je vyzkum? nebo pokus o flame?
- proc by porazka od scriptu nemela cloveka trapit a od cloveka ano? Porazka je porazka a i cloveka v PvP muzes potkat znovu ne? btw, i lide (zcela samozrejme) jedou podle scriptu zabudovanych do nich. ty scripty jsou MOZNA jen slozitejsi nez u vetsiny mobu
- proc je detinska organizace lidi na raidech? kolik lidi to umi opravdu dobre?
- jak se pozna dite a jak dospely? ze podle toho posuzujeme PvE a PvP... me totiz prijde, ze k PvP vetsinou tihnou detinsky zalozeni dospeli a deti, nebot se neumi domluvit a chteji to resit silou v anonymnim prostredi hry. Jiny duvod pro preferenci PvP me totiz nenapada


Jaris Lesser Giant Dread Knight - Vanguard Gelenia
Jarisa Highelf Mystic - EQ2 Runnyeye
Jaris Halfelf Troubador - EQ2 Runnyeye
Jaris Cyrhosis Celt Bard 50 - exMordredDAoC
Jaris Krasavec Halfelf Warlord - exLuclinEQ

Go to Top of Page

Jaris
wannabe dictator

JarisX

1545 Posts

Posted - 14/12/2006 :  15:08:15  Show Profile  Send Jaris an ICQ Message Send Jaris a Private Message  Reply with Quote
A vecne - o PvP v VG se NIC nevi, mozna az se ted spusti beta 4, tak se neco objevi


Jaris Lesser Giant Dread Knight - Vanguard Gelenia
Jarisa Highelf Mystic - EQ2 Runnyeye
Jaris Halfelf Troubador - EQ2 Runnyeye
Jaris Cyrhosis Celt Bard 50 - exMordredDAoC
Jaris Krasavec Halfelf Warlord - exLuclinEQ

Go to Top of Page

VT
Moderator

4191 Posts

Posted - 14/12/2006 :  15:15:43  Show Profile Send VT a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Jaris
Porazka je porazka a i cloveka v PvP muzes potkat znovu ne?



- nenajdes ho na stejnem miste
- muze se chovat jinak
- rozhodne ma oproti NCP silnejsi motivaci k preziti
- nemusi byt sam
- muze mit jine ability nez mel minule a k tomu neptrebuje zadny patch
- jeho chovani neni omezeno skriptem nejakeho developra
- etc.

quote:

btw, i lide (zcela samozrejme) jedou podle scriptu zabudovanych do nich. ty scripty jsou MOZNA jen slozitejsi nez u vetsiny mobu



Jo jo a o tom to je. Nestrilet jednoduche skripty.



quote:

PvP... me totiz prijde, ze k PvP vetsinou tihnou detinsky zalozeni dospeli a deti, nebot se neumi domluvit a chteji to resit silou v anonymnim prostredi hry.

Jiny duvod pro preferenci PvP me totiz nenapada



To je zvlastni, ze to nevis pac jsem te videl taky hrat pvp.

Ja hraji DAOC kvuli moznosti kvalitniho group pvp, kde bez domluvy (dnes uz pres TS/VT) nemas sanci porazit sehranneho soupere. A proc pvp a ne pve? Ve skutecnosti tak jednu tretinu roku stravim v pve hre, kde odpocivam relaxuji, vypinam mozek.

Ale pokud chci challenge, slozitejsi prostredi, chci si zapremyslet, chci neco jineho nez mlatit predem naalogoritmizovane moby tak hraju DAOC na Mordredu.

Edited by - VT on 14/12/2006 15:18:12
Go to Top of Page

tojejedno
Advanced Member

5625 Posts

Posted - 14/12/2006 :  15:16:56  Show Profile  Send tojejedno an ICQ Message Send tojejedno a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Yennefer
jedine 1v1 balanced hry byla imho UO a AO ?)


AO neni 1v1 ballanced:(

AO: Pan Shade Tojejedno + PvP nub - retarded (tm)by NerfTý Mittra
VG: Jsem takova mala pisnicka - retarded s potencialem
EQ2: Tojeonde - Pivipi - retarded
Rift: Tojejedno - nejakej FOTM class, takze klerik asi:/ - retarded
FF XIV: Toje Tojejedno - a opet retarded, hrozna hra
TESO - tojejedno - sorcka - Sem se vratil z dovolene a prej uz se to nehraje

Go to Top of Page

tojejedno
Advanced Member

5625 Posts

Posted - 14/12/2006 :  15:20:23  Show Profile  Send tojejedno an ICQ Message Send tojejedno a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Yennefer
porazka od moba neni porazka ktera by mela dospeleho cloveka trapit ;)


Zadna porazka by dospeleho cloveka nemela trapit:P
Maximalne tak od auta

AO: Pan Shade Tojejedno + PvP nub - retarded (tm)by NerfTý Mittra
VG: Jsem takova mala pisnicka - retarded s potencialem
EQ2: Tojeonde - Pivipi - retarded
Rift: Tojejedno - nejakej FOTM class, takze klerik asi:/ - retarded
FF XIV: Toje Tojejedno - a opet retarded, hrozna hra
TESO - tojejedno - sorcka - Sem se vratil z dovolene a prej uz se to nehraje

Go to Top of Page

Jaris
wannabe dictator

JarisX

1545 Posts

Posted - 14/12/2006 :  15:30:33  Show Profile  Send Jaris an ICQ Message Send Jaris a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Van Tassel

Jo jo a o tom to je. Nestrilet jednoduche skripty.

To je zvlastni, pac jsem te videl taky hrat pvp. Ja hraji DAOC kvuli moznosti kvalitniho group pvp, kde bez domluvy (dnes uz pres TS/VT) nemas sanci porazit sehranneho soupere. A proc pvp a ne pve? Ve skutecnosti tak jednu tretinu roku stravim v pve hre, kde odpocivam relaxuji, vypinam mozek.

Ale pokud chci challenge, slozitejsi prostredi, chci si zapremyslet, chci neco jineho nez mlatit predem naalogoritmizovane moby tak hraju DAOC na Mordredu.



No ja nepsal, ze ty scripty jsou jednoduche. Nevim, jak moc zavili PvP hraci raiduji, ale rikat, ze je to easy je z meho pohledu dost velka neznalost. Navic motivaci mozna v pvE hre neni maseni mobu, to je totiz prostredek pro zlepsovani charu a to je ta hlavni motivace.

A jiste, i ja jsem hral PvP, ale do DAOC jsme sli HLAVNE kvuli PvE, ktere bylo v RvR systemu zcela safe. Navic jsem zavily odpurce tech PvP praktik, ktere mi prijdou nefair a hloupe - zerg utoky, kempovani ress spotu nebo utoky na low chary, kde neni sance na obranu. Proto, ac samotne fair PvP me bavi, ho nevyhledavam, protoze vetsina hracu asi muj pocit nesdili.

A jeste se hard core PvP nebrani (jak jsem zde nekde cetl) napr. full lootu corpse, coz je uplne v rozporu s motivem PvE hrace vybavovat postavu a i ty veci nosit (ne jako v UO je mit v bedne ). Clovek, ktery bude mit char vybaveny po roce raidovani by asi postavu smazal, kdyby napr. i kvuli nahodnemu lagu o cely set prisel ... A to mi moc jako zabava neprijde ...


Jaris Lesser Giant Dread Knight - Vanguard Gelenia
Jarisa Highelf Mystic - EQ2 Runnyeye
Jaris Halfelf Troubador - EQ2 Runnyeye
Jaris Cyrhosis Celt Bard 50 - exMordredDAoC
Jaris Krasavec Halfelf Warlord - exLuclinEQ

Go to Top of Page

Yennefer
mad kobold

1603 Posts

Posted - 14/12/2006 :  15:31:28  Show Profile Send Yennefer a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Jaris

Nazory jsou fajn, jen nevim, kde se vzala ta rozhodna tvrzeni :
- PvE je pro deti - to je vyzkum? nebo pokus o flame?



nazor ktery me rekl clovek ktery komentoval me chovani z dlouhodobejsiho pohledu, to kolik casu jsem travil u kompu, rekneme ze amaterska psychologicka analiza ? ber to jak chces ja s tim souhlasim i pres to ze jeho slova na mou hlavu byla vicemene kritika ;)

mozna ze to byl i pokus o flame - reakce nekterych postu ze kterych cisi takove to klasicke "dete s tim pvp nekam nikoho to nezajima" :)

kazdopadne me vice zajima system nove vydavane uzasne hry nez flame takze me klidne ignoruj ja uz nehodlam tohle tema dal resit

quote:
Originally posted by Jaris

- proc by porazka od scriptu nemela cloveka trapit a od cloveka ano? Porazka je porazka a i cloveka v PvP muzes potkat znovu ne? btw, i lide (zcela samozrejme) jedou podle scriptu zabudovanych do nich. ty scripty jsou MOZNA jen slozitejsi nez u vetsiny mobu



viz. post vt, toho sameho cloveka samozrejme muzes potkat ale za naprosto jinych (diametralne jinych) podminek takze vysledny boj je o necem jinem

quote:
Originally posted by Jaris

- proc je detinska organizace lidi na raidech? kolik lidi to umi opravdu dobre?



ano organizace lidi je zajimava, ale ja osobne za narocnejsi povazuji organizaci lidi v pvp situaci rekneme grupu 5-10 lidi ktera ma spolupracovat protoze ma proti sobe podobne fungujici soukoli ve kterem kdyz se udela chyba nebude fungovat

me osobne tyto velke pve raidy prijdou horsi zejmena proto ze celkove je skript super bose vetsinou odolny na drobne chyby hracu (snad jedina vyjimka v tomhletom byl EQ1 kdyz si vzpomenu jak jsi nam o tom vypravel onehda v hospode ze stacilo "dychnout" a skripty v dungu se postaraly o likvidaci 40 hracu), take me prijde ze se vice casu venuje samotne organizaci nez hre, chci tim rict ze jednotlivec ktery se ucastni neceho takovehleho tak vecne (z jeho pohledu) se na neco ceka, az se nekde neco jineho udela tj. hra je malo dynamicka - napriklad jde 50 lidi na nejakeho super bose ale musi se cekat az mala skipinka lidi bokem nekde zabije ci znici nejakou pojistku aby pak bylo mozne bezpecne na bose zautocit a jine top pve finticky (zazil jsem jich mnoho i v daocu pri delani "uzasneho" top PvE)...

quote:
Originally posted by Jaris

- jak se pozna dite a jak dospely? ze podle toho posuzujeme PvE a PvP... me totiz prijde, ze k PvP vetsinou tihnou detinsky zalozeni dospeli a deti, nebot se neumi domluvit a chteji to resit silou v anonymnim prostredi hry. Jiny duvod pro preferenci PvP me totiz nenapada



k tomuhle bych mel takove prirovnani, je to neco jako kdyz by sis polozil otazku proc maji lidi raci (proc je popularnejsi) fotbal nebo hokej nez ping pong pripadne sachy (group pvp vs 1v1)
group pvp neni o nasili to si seredne pletes, jde vicemene o sport, zabavu, soutezeni... proto dobry pvp system ma i dobre vymysleny postih/bonus


UO - Yennefer, Jasra (DP)
DAoC - Yenn, Yiyiy, Corwin, https://www.daocutils.com/chimp/corwin

Edited by - Yennefer on 14/12/2006 15:38:00
Go to Top of Page

VT
Moderator

4191 Posts

Posted - 14/12/2006 :  15:43:16  Show Profile Send VT a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Jaris
Nevim, jak moc zavili PvP hraci raiduji, ale rikat, ze je to easy je z meho pohledu dost velka neznalost.



To zcela jiste. Taky jsem nekolik mesicu stravil v raidovaci gilde ve WoW a urcite mi to neprislo jednoduche. Zajimalo by mne kdo to rika?

Group pvp je, ale z meho pohledu o tridu vys.


quote:

Navic jsem zavily odpurce tech PvP praktik, ktere mi prijdou nefair a hloupe - zerg utoky, kempovani ress spotu nebo utoky na low chary, kde neni sance na obranu.



Jiste, to dnes asi 99 procent pvp hracu.

Kempovani ress spotu uz v DAOCU Mordu neexistuje (mozna buff spotu, ale "its Mordred, right?"); utoky na low chary v pvp "arenach" je pouze na zodpovednosti techto low charu.


Edited by - VT on 14/12/2006 15:53:09
Go to Top of Page

Jaris
wannabe dictator

JarisX

1545 Posts

Posted - 14/12/2006 :  15:52:34  Show Profile  Send Jaris an ICQ Message Send Jaris a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Yennefer

ano organizace lidi je zajimava, ale ja osobne za narocnejsi povazuji organizaci lidi v pvp situaci rekneme grupu 5-10 lidi ktera ma spolupracovat protoze ma proti sobe podobne fungujici soukoli ve kterem kdyz se udela chyba nebude fungovat

me osobne tyto velke pve raidy prijdou horsi zejmena proto ze celkove je skript super bose vetsinou odolny na drobne chyby hracu (snad jedina vyjimka v tomhletom byl EQ1 kdyz si vzpomenu jak jsi nam o tom vypravel onehda v hospode ze stacilo "dychnout" a skripty v dungu se postaraly o likvidaci 40 hracu), take me prijde ze se vice casu venuje samotne organizaci nez hre, chci tim rict ze jednotlivec ktery se ucastni neceho takovehleho tak vecne (z jeho pohledu) se na neco ceka, az se nekde neco jineho udela tj. hra je malo dynamicka - napriklad jde 50 lidi na nejakeho super bose ale musi se cekat az mala skipinka lidi bokem nekde zabije ci znici nejakou pojistku aby pak bylo mozne bezpecne na bose zautocit a jine top pve finticky (zazil jsem jich mnoho i v daocu pri delani "uzasneho" top PvE)...



Cece, to je sporne, treba ted v EQ2 delame raidy, kdy opravdu zalezi na uvod na strategii, pak na organizaci a pak i na spouste akci jednotlivych lidi - urcite to neni o jednom cloveku a jednom povelu a kdokoliv dokaze raid odrovnat. A co rikal treba Dusei, ve WoW byli taky narocne scripty (ja to nehral tak nevim ). Prijde mi, ze ty PvE boje jsou cim dal vice komplexnejsi a opravdu bych to nenazyval slovy jako jednoduche nebo hloupe...

quote:
Originally posted by Yennefer


k tomuhle bych mel takove prirovnani, je to neco jako kdyz by sis polozil otazku proc maji lidi raci (proc je popularnejsi) fotbal nebo hokej nez ping pong pripadne sachy (group pvp vs 1v1)
group pvp neni o nasili to si seredne pletes, jde vicemene o sport, zabavu, soutezeni... proto dobry pvp system ma i dobre vymysleny postih/bonus



To prirovnani kulha nebot treba tenis (solo) je mnohem popularnejsi nez vodni polo (grupa)
A k tem postihum - v podstate jsem nevidel, ze by hry meli solidni postihy pro nefair hru a uz vubec, ze dokazi zabranit zcela bezduvodnemu kilovani vyuzivajicimu mnou popsane unfair praktiky. A pouha pocitani fragu me uz vubec neba ...


Jaris Lesser Giant Dread Knight - Vanguard Gelenia
Jarisa Highelf Mystic - EQ2 Runnyeye
Jaris Halfelf Troubador - EQ2 Runnyeye
Jaris Cyrhosis Celt Bard 50 - exMordredDAoC
Jaris Krasavec Halfelf Warlord - exLuclinEQ

Go to Top of Page

Jaris
wannabe dictator

JarisX

1545 Posts

Posted - 14/12/2006 :  15:55:45  Show Profile  Send Jaris an ICQ Message Send Jaris a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Van Tassel

Jiste, to dnes asi 99 procent pvp hracu.

Kempovani ress spotu uz v DAOCU Mordu neexistuje (mozna buff spotu, ale "its Mordred, right?"); utoky na low chary v pvp "arenach" je pouze na zodpovednosti techto low charu.



Jako sorry, ja hral DAOC celkem dlouho a jak jiste vis, i na Mordredu .

A byl tam zerg, zabijeni low levlu jen tak a i camp ress spotu. Mozna odstarnili camp ress spotu, ale za me byl bezny. A prohaneni hord honicich 1 hrace jsem taky videl dost.

A btw, obrana keepu pro me byla utrpeni, nebot 0,01 fps bylo opravdu o nicem, o strategii se vubec mluvit neda...


Jaris Lesser Giant Dread Knight - Vanguard Gelenia
Jarisa Highelf Mystic - EQ2 Runnyeye
Jaris Halfelf Troubador - EQ2 Runnyeye
Jaris Cyrhosis Celt Bard 50 - exMordredDAoC
Jaris Krasavec Halfelf Warlord - exLuclinEQ

Go to Top of Page

VT
Moderator

4191 Posts

Posted - 14/12/2006 :  16:00:25  Show Profile Send VT a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Jaris
A k tem postihum - v podstate jsem nevidel, ze by hry meli solidni postihy pro nefair hru a uz vubec, ze dokazi zabranit zcela bezduvodnemu kilovani vyuzivajicimu mnou popsane unfair praktiky. A pouha pocitani fragu me uz vubec neba ...



Nechapu k cemu postihy a dalsi pravidla na non rules pvp serveru ... Postihy a pravidla si delaji na rozdil od pve serveru sami hraci.



Mimochodem, hrac je vetsinou informovan o rizicich hry na pvp serveru. Napr. Mythic:

~daoc/pvp_rules.txt
...
Wide open PvP. Any player can attack any other player
...
If you cannot abide by these rules, or are not prepared to experience unrestricted PvP, please DO NOT play on these servers.
...


Edited by - VT on 14/12/2006 16:01:32
Go to Top of Page

Yennefer
mad kobold

1603 Posts

Posted - 14/12/2006 :  16:05:57  Show Profile Send Yennefer a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Jaris

Prijde mi, ze ty PvE boje jsou cim dal vice komplexnejsi a opravdu bych to nenazyval slovy jako jednoduche nebo hloupe...



slovo jednoduche prepis na jednodussi (pvp je tezsi - vzorce chovani lidi jsou zatim mnohonasobne slozitejsi nez ty ktere jsou naprogramovane), hloupe jsem snad nenapsal ? nebo jo ? :) jestli jo tak to byl error ono vymyslet ty skripty neni prdel, sveho casu jsem take nejake delal ...

quote:
Originally posted by Jaris

To prirovnani kulha nebot treba tenis (solo) je mnohem popularnejsi nez vodni polo (grupa)



ale naopak, myslim ze jsem se trefil dobre, mozna jsi me nepochopil, secti vsechny fanousky fotbalu a podobnych skupinovych soutezi a secti vsechny 1v1 hry, ktere maji vetsi popularitu ?

quote:
Originally posted by Jaris

A k tem postihum - v podstate jsem nevidel, ze by hry meli solidni postihy pro nefair hru a uz vubec, ze dokazi zabranit zcela bezduvodnemu kilovani vyuzivajicimu mnou popsane unfair praktiky. A pouha pocitani fragu me uz vubec neba ...



takovehle praktiky jsou sice nepekne a me se take nelibi a nesouhlasim snima (tudiz je nepraktikuji i kdyz jsem jejich cilem) na druhou stranu jsem rad ze je system nijak netresta (idealni stav je imho kdyz je system nepodporuje jako napr v daocu kde za kill newbika neni reward), protoze to patri k chovani lidi, i v realu mas lidi dobre a lidi spatne, je to prijemne realisticke a v zminenych pvp vzorcich chovani nalezas realne socialni vzorce te dane skupiny ci jednotlivce

pve na me pusobi pohadkove - nakonec dobre dopadne, zabijes zleho draka a mas za to uber mec jsi hrdina


UO - Yennefer, Jasra (DP)
DAoC - Yenn, Yiyiy, Corwin, https://www.daocutils.com/chimp/corwin
Go to Top of Page

VT
Moderator

4191 Posts

Posted - 14/12/2006 :  16:06:52  Show Profile Send VT a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Jaris

quote:
Originally posted by Van Tassel

Jiste, to dnes asi 99 procent pvp hracu.

Kempovani ress spotu uz v DAOCU Mordu neexistuje (mozna buff spotu, ale "its Mordred, right?"); utoky na low chary v pvp "arenach" je pouze na zodpovednosti techto low charu.



Jako sorry, ja hral DAOC celkem dlouho a jak jiste vis, i na Mordredu .

A byl tam zerg, zabijeni low levlu jen tak a i camp ress spotu. Mozna odstarnili camp ress spotu, ale za me byl bezny. A prohaneni hord honicich 1 hrace jsem taky videl dost.

A btw, obrana keepu pro me byla utrpeni, nebot 0,01 fps bylo opravdu o nicem, o strategii se vubec mluvit neda...



Hra dozrala, vetsina lidi se dnes snazi pvp delat 'fer', alespon group pvp (napr. nepsane pravidlo, ktere rika, ze na nepratelskou grupu nechargnes drive nez se buffne apod.). Kdo chce zergovat jde na blue servery.

Nicmene popravde mne zergovani nepratel nikdy nevadilo. Nevadilo mi kdyz mne nekdo campoval ci resskilloval. Prave tohle odlisovalo Mordred od pve serveru, prave tohle na nem bylo krasny. Bylo krasny 'rozsrackovat' brutalni petigrupove zergy Dark Covenantu v jedne grupe, bylo super postrilet milion Shadowclanich postavicek v midu.

Dnesni mordred je oproti old moredred days v podstate profesionalni zabavou, kde kazdy vi co od hry chce a az na vyjimky zde zergovani neexistuje.

Edited by - VT on 14/12/2006 16:11:38
Go to Top of Page

Pertha
Moderator

7950 Posts

Posted - 14/12/2006 :  17:48:44  Show Profile  Send Pertha an ICQ Message Send Pertha a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Van Tassel


- nenajdes ho na stejnem miste
- muze se chovat jinak
- rozhodne ma oproti NCP silnejsi motivaci k preziti
- nemusi byt sam
- muze mit jine ability nez mel minule a k tomu neptrebuje zadny patch
- jeho chovani neni omezeno skriptem nejakeho developra
- etc.



- vetsinou ano v 99ti procentech her jsou nakonec mista kde se pvp provozuje pomerne omezena prostorem
- v 99ti procentech se bude chovat stejne jako minule predminule a pred predminule
- zalezi na tom o jake pvp jde :) jsou i hry kde pvp prezit neni vubec zapotrebi
- npc take nemusi byt samo
- jake ma ability vis i o novem souperi vzdy z pouheho pohledu jak vypada a znalosti mechaniky hry kdezto npc ackoliv vypada stejne muze mit ability ktere nikdo nezna
- je omezeno makry a pripadne externimi programy, v nejlepsim pripade znamymi postupy, ktere jsou efektivni a ktere nikoliv
- etc.

Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine.
Yours, Scissors.
Go to Top of Page

VT
Moderator

4191 Posts

Posted - 14/12/2006 :  18:28:41  Show Profile Send VT a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Pertha

quote:
Originally posted by Van Tassel


- nenajdes ho na stejnem miste
- muze se chovat jinak
- rozhodne ma oproti NCP silnejsi motivaci k preziti
- nemusi byt sam
- muze mit jine ability nez mel minule a k tomu neptrebuje zadny patch
- jeho chovani neni omezeno skriptem nejakeho developra
- etc.



- vetsinou ano v 99ti procentech her jsou nakonec mista kde se pvp provozuje pomerne omezena prostorem
- v 99ti procentech se bude chovat stejne jako minule predminule a pred predminule
- zalezi na tom o jake pvp jde :) jsou i hry kde pvp prezit neni vubec zapotrebi
- npc take nemusi byt samo
- jake ma ability vis i o novem souperi vzdy z pouheho pohledu jak vypada a znalosti mechaniky hry kdezto npc ackoliv vypada stejne muze mit ability ktere nikdo nezna
- je omezeno makry a pripadne externimi programy, v nejlepsim pripade znamymi postupy, ktere jsou efektivni a ktere nikoliv
- etc.



Hrozne zeru pve hrace co se snazi dokazat za kazdou cenu, ze killovani medvedu je vlastne neco docela tezkeho, ze medved nemusi byt sam, ze mu muze kritnout pracka apod. :)

PvE je zabavne, ale co se tyce potreby nejakeho skillu tak zde budou pozadavky vzdy nizzsi nez pro pvp.

A co jeste odlisuje pvp od pve? Nutnost temer v kazde bitve improvizovat. Kazda bitva je uplne odlisna od te predchozi. Ale kdyz se naucis jak nejakeho nameda/moba killnout tak je to pri vsech dalsich runech jenom opakovani uz nauceneho.
Go to Top of Page

Jaris
wannabe dictator

JarisX

1545 Posts

Posted - 14/12/2006 :  18:35:46  Show Profile  Send Jaris an ICQ Message Send Jaris a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Van Tassel

A co jeste odlisuje pvp od pve? Nutnost temer v kazde bitve improvizovat. Kazda bitva je uplne odlisna od te predchozi. Ale kdyz se naucis jak nejakeho nameda/moba killnout tak je to pri vsech dalsich runech jenom opakovani uz nauceneho.



Sorry, ale ted jsi me dostal

Pamatuju si na tveho asasina, ktery stal schovany a cekal, popnul se manik po portu a dostal predem dane kombo uderu z hidu. A vetsinou to neprezil. A pokud tohle kombo prezil, casto jsi umrel ty. Kde je ta improvizace?


Jaris Lesser Giant Dread Knight - Vanguard Gelenia
Jarisa Highelf Mystic - EQ2 Runnyeye
Jaris Halfelf Troubador - EQ2 Runnyeye
Jaris Cyrhosis Celt Bard 50 - exMordredDAoC
Jaris Krasavec Halfelf Warlord - exLuclinEQ

Go to Top of Page

Pertha
Moderator

7950 Posts

Posted - 14/12/2006 :  19:35:39  Show Profile  Send Pertha an ICQ Message Send Pertha a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Van Tassel
Hrozne zeru pve hrace co se snazi dokazat za kazdou cenu, ze killovani medvedu je vlastne neco docela tezkeho, ze medved nemusi byt sam, ze mu muze kritnout pracka apod. :)

PvE je zabavne, ale co se tyce potreby nejakeho skillu tak zde budou pozadavky vzdy nizzsi nez pro pvp.

A co jeste odlisuje pvp od pve? Nutnost temer v kazde bitve improvizovat. Kazda bitva je uplne odlisna od te predchozi. Ale kdyz se naucis jak nejakeho nameda/moba killnout tak je to pri vsech dalsich runech jenom opakovani uz nauceneho.




ve vsech hrach jsem travil vic nez 50 procent casu v pvp pokud v te hre bylo coz krom eq2 byla kazda
a nikde sem nizsi obtiznost mezi zabitim hrace a moba nevidel , asi holt to pvp umim a pve ne

zabit s jednou classou jinou classu no skoro vzdycky bylo kombo ktery dobre provest byl stoprocentni uspech, takze sem ho opakoval hned jak jsem se ho naucil

hral jsi ty nekde high end pve ? o tom jsem od tebe nic nikdy ze zkusennosti neslysel jen jak si myslis ze to je

Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine.
Yours, Scissors.

Edited by - Pertha on 14/12/2006 19:36:55
Go to Top of Page

VT
Moderator

4191 Posts

Posted - 14/12/2006 :  20:17:19  Show Profile Send VT a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Jaris

quote:
Originally posted by Van Tassel

A co jeste odlisuje pvp od pve? Nutnost temer v kazde bitve improvizovat. Kazda bitva je uplne odlisna od te predchozi. Ale kdyz se naucis jak nejakeho nameda/moba killnout tak je to pri vsech dalsich runech jenom opakovani uz nauceneho.



Sorry, ale ted jsi me dostal

Pamatuju si na tveho asasina, ktery stal schovany a cekal, popnul se manik po portu a dostal predem dane kombo uderu z hidu. A vetsinou to neprezil. A pokud tohle kombo prezil, casto jsi umrel ty. Kde je ta improvizace?



Mluvim o group pvp. 1v1 uz nekolik let neni moje domena (a vlastne ani nikdy nebyl - i s Hysterem jsem preferoval group v group).

Edited by - VT on 14/12/2006 20:51:56
Go to Top of Page
Page: of 4 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Diskuzní klub hráčů online her © © 2000 CzechHeroes Go To Top Of Page
This page was generated in 0,31 seconds. on eygor Snitz Forums 2000