Author |
Topic  |
Shemiramoth
Moderator
   
4339 Posts |
Posted - 21/08/2008 : 09:08:23
|
PVP * PvP XP is now only given if the opponent player is above gray con to you ( ie. no more than 7 levels below you or higher, and cons a color to you). * Murderpoints are now given if the player you kill is more than 7 levels below you. (ie. that player cons gray to you). * If under attack while you have Shield of the Risen active, out of combat regeneration is no longer stopped. This stops a griefing technique where spawn campers could stop you regenerating. * Grouping or trading with criminals will reset your criminal timer. * PvP levels gained will be shown as an onscreen message. * PvP damage has been further tweaked to do less DPS than the damage done in PvE.
Edit: Bude to sice trvat, ale oni to tweaknou, ohledne PvE a dmg od bossu. Kazdopadne PvP patch bude dobrej. Vypada, ze jsou rozumni. |
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
|
Edited by - Shemiramoth on 21/08/2008 09:11:11 |
 |
|
Lexon
New Member


199 Posts |
Posted - 01/09/2008 : 09:55:41
|
Tak tu máme září. Zajímalo by mě jak to vypadá se slibovanou DX10, která se ve hře měla zprovoznit do konce srpna. Už tam DX10 funguje? |
Lexon |
 |
|
Aragorn
Average Member
  
1001 Posts |
Posted - 01/09/2008 : 10:29:25
|
quote: Originally posted by Lexon
Tak tu máme září. Zajímalo by mě jak to vypadá se slibovanou DX10, která se ve hře měla zprovoznit do konce srpna. Už tam DX10 funguje?
muzes hadat ;) |
Kallath <Mor do Kuli> |
 |
|
spajdr
Moderator
   

3400 Posts |
Posted - 01/09/2008 : 10:36:47
|
quote: Originally posted by Lexon
Tak tu máme září. Zajímalo by mě jak to vypadá se slibovanou DX10, která se ve hře měla zprovoznit do konce srpna. Už tam DX10 funguje?
Samozřejmě, stejně dobře jako slibované věci kolem PVP. |
 |
|
Lexon
New Member


199 Posts |
Posted - 01/09/2008 : 11:44:48
|
OK, takže AoC dávám do šuplíku někam hodně hluboko. Ze začátku jsem jim trochu věřil, že se ještě vzpamatujou, ale kde nic tu nic. Škoda. |
Lexon |
 |
|
Aramir
ex sejra
  
1083 Posts |
Posted - 01/09/2008 : 12:04:31
|
Neboj. Všechno přijde s datáčem. To si vlastně budeš upgradovat placenou betu na full :) |
 |
|
Shatteren
Senior Member
   

2735 Posts |
|
Bottenanna
Junior Member
 
511 Posts |
Posted - 01/09/2008 : 13:51:24
|
quote: Originally posted by Shatteren
Jsou tam uz hideable cloaky ?
ne na co potrebujes hide cloak kdyz hra konci u saldura to vydrzis |
Ctím a dodržuji pravidla tohoto fóra |
 |
|
Lexon
New Member


199 Posts |
Posted - 01/09/2008 : 14:38:52
|
Jo ještě mě tak napadá, už je tam funkční minihra s pitím? Už je k něčemu ta pláštěnka co skoro každý dostal za kód? |
Lexon |
 |
|
Aramir
ex sejra
  
1083 Posts |
Posted - 01/09/2008 : 14:40:38
|
Ne ne a ne |
 |
|
Azkaban
Moderator
  
1990 Posts |
Posted - 01/09/2008 : 15:07:16
|
quote: Originally posted by Aramir
Ne ne a ne
Tak tohle je už drsný. |
 |
|
Aramir
ex sejra
  
1083 Posts |
Posted - 01/09/2008 : 15:12:23
|
Že jo?  Otázkou je, jestli tam takovéhle featury, které slibovali, vůbec budou. Zatím se zabývají úplně něčím jiným... |
Edited by - Aramir on 01/09/2008 15:15:22 |
 |
|
spajdr
Moderator
   

3400 Posts |
Posted - 01/09/2008 : 16:48:15
|
Nejlepší je, že pomalu každý picture co vidím že hry, tak postava na sobě má tu trapáckou sběratelskou pláštěnku .. už by stačilo, ne? |
 |
|
Aramir
ex sejra
  
1083 Posts |
Posted - 01/09/2008 : 17:03:25
|
Tak ono zase není na většině lidí, že by ji chtěli tak nosit, ale spiš že není co jiného (pěkného) nosit :) |
 |
|
Aragorn
Average Member
  
1001 Posts |
Posted - 01/09/2008 : 17:29:50
|
mno tak hide cloak fungovalo, teda aspon pred cca mesicem co sem prestal hrat fungovalo, jestli funguje dnes netusim (u funcomu bych se nedivil nicemu :p ) |
Kallath <Mor do Kuli> |
 |
|
Shatteren
Senior Member
   

2735 Posts |
|
†… Havran …†
Average Member
  
1962 Posts |
Posted - 01/09/2008 : 19:24:48
|
ale byla.. byla tam od zacatku |
EVE: Lord Greg (Black Nova Corp) [Band of Brothers] [IT Alliance] BoB Forever KILLER 73.3% LOOTER 66.7% THIEF 33.3% SCAMMER 26.7
|
 |
|
Shatteren
Senior Member
   

2735 Posts |
|
Marwyn
Junior Member
 
792 Posts |
Posted - 02/09/2008 : 10:15:04
|
nebyla :D pouze skovani helmy bylo a fungovalo |
Marwyn Zevl Aion - Mytower <Played: 9D, AoC, AO, AC, AC2, DF, D&D, EVE, EQ2, GW, HG-London, Horizons, L2, MoM, Neocron, Ryzom, SWG, TR, UO, Vanguard, WHO, WoW, ...> |
 |
|
†… Havran …†
Average Member
  
1962 Posts |
Posted - 02/09/2008 : 10:53:41
|
zajimavy je ze ja si schoval cloak :) spis neumite hledat |
EVE: Lord Greg (Black Nova Corp) [Band of Brothers] [IT Alliance] BoB Forever KILLER 73.3% LOOTER 66.7% THIEF 33.3% SCAMMER 26.7
|
 |
|
Pertha
Moderator
    
7950 Posts |
Posted - 02/09/2008 : 11:05:00
|
quote: Originally posted by Shelaida
GUI Added a new option that allows the player to make his cloak invisible.
z 30.7. |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
 |
|
†… Havran …†
Average Member
  
1962 Posts |
Posted - 02/09/2008 : 11:22:19
|
asi sme meli kazdej jinou verzi clienta, bo uz 1 den kdyz sem prolizal nastaveni sem nasel ze jde schovat jak helma tak cloak jeste sem si rikal ze je to super, kdyz budou cloaky hnusny jako v kazde jine hre ze homuzu schovat |
EVE: Lord Greg (Black Nova Corp) [Band of Brothers] [IT Alliance] BoB Forever KILLER 73.3% LOOTER 66.7% THIEF 33.3% SCAMMER 26.7
|
 |
|
Azkaban
Moderator
  
1990 Posts |
Posted - 02/09/2008 : 11:40:45
|
No mě ted dostalo to nerfnutí gemu:) To je dobrej úlet. Je pravda, že FC dělá na low lvl contentu a na end contentu se ještě nezačalo dělat? |
 |
|
Filda LNL
Junior Member
 

723 Posts |
Posted - 02/09/2008 : 12:29:25
|
quote: Originally posted by Azkaban
No mě ted dostalo to nerfnutí gemu:) To je dobrej úlet. Je pravda, že FC dělá na low lvl contentu a na end contentu se ještě nezačalo dělat?
Imho pravda je, že FC nedělá na ničem  |
Troll lepší fanboie. |
 |
|
Mandorallen
Moderator
  
1212 Posts |
Posted - 02/09/2008 : 15:05:17
|
quote: Originally posted by †… Havran …†
asi sme meli kazdej jinou verzi clienta, bo uz 1 den kdyz sem prolizal nastaveni sem nasel ze jde schovat jak helma tak cloak jeste sem si rikal ze je to super, kdyz budou cloaky hnusny jako v kazde jine hre ze homuzu schovat
Nesmysl. Ta funkce byla pridana az nekdy po mesici - dvou opd releasu. Proscrolluj si patchnotes je to tam dokonce i napsany. Po releasu byla pouze moznost skryt helmu. |
DF - Gorf Ash - Reservoir Dogs |
 |
|
spajdr
Moderator
   

3400 Posts |
Posted - 02/09/2008 : 15:09:49
|
quote: Originally posted by Mandorallen
quote: Originally posted by †… Havran …†
asi sme meli kazdej jinou verzi clienta, bo uz 1 den kdyz sem prolizal nastaveni sem nasel ze jde schovat jak helma tak cloak jeste sem si rikal ze je to super, kdyz budou cloaky hnusny jako v kazde jine hre ze homuzu schovat
Nesmysl. Ta funkce byla pridana az nekdy po mesici - dvou opd releasu. Proscrolluj si patchnotes je to tam dokonce i napsany. Po releasu byla pouze moznost skryt helmu.
A někdy ti to skrylo i vlasy a byl jsi plešatý, nebo vlasy měly jinou barvu  |
 |
|
Gabriel
Moderator
  
2156 Posts |
Posted - 02/09/2008 : 18:43:30
|
Plášť schovat nikdy nešel. |
 |
|
†… Havran …†
Average Member
  
1962 Posts |
Posted - 03/09/2008 : 09:09:08
|
nemam duvod se s vama dohadovat ja si o tom myslim svoje :D |
EVE: Lord Greg (Black Nova Corp) [Band of Brothers] [IT Alliance] BoB Forever KILLER 73.3% LOOTER 66.7% THIEF 33.3% SCAMMER 26.7
|
 |
|
Aragorn
Average Member
  
1001 Posts |
Posted - 03/09/2008 : 09:09:46
|
quote: Originally posted by Gabriel
Plášť schovat nikdy nešel.
blablabla, samozrejme ze sel, sice tam ta moznost nebyla od zacatku ale pridavali ji nekdy v cervnu/cervenci.. |
Kallath <Mor do Kuli> |
 |
|
Bajaja
New Member

168 Posts |
Posted - 03/09/2008 : 09:51:00
|
quote: Originally posted by Aragorn blablabla, samozrejme ze sel, sice tam ta moznost nebyla od zacatku ale pridavali ji nekdy v cervnu/cervenci..
Přesně tak. |
 |
|
Gabriel
Moderator
  
2156 Posts |
Posted - 03/09/2008 : 10:10:08
|
quote: Originally posted by Aragorn
quote: Originally posted by Gabriel
Plášť schovat nikdy nešel.
blablabla, samozrejme ze sel, sice tam ta moznost nebyla od zacatku ale pridavali ji nekdy v cervnu/cervenci..
No já to vlastně od května nehraju tak to je možné :-) |
 |
|
Arach
Junior Member
 
522 Posts |
|
Arach
Junior Member
 
522 Posts |
|
Aramir
ex sejra
  
1083 Posts |
Posted - 25/03/2009 : 22:26:58
|
Jsem zvědavý na obrázky :) |
 |
|
Araya
Moderator
   
4085 Posts |
Posted - 26/03/2009 : 01:16:03
|
to si docela svihli kdyz to slibovali v releasu |
 |
|
Zarel
New Member

303 Posts |
Posted - 26/03/2009 : 05:56:52
|
No ja nevim .. ta grafika je už tak dost krasna .. ty 10tky mě moc netrapili. Ale je fakt že v cera spoousta lidi stala na břehu moře .. a kochala se 
Může si nekdo z_vas dovolit je nechat spuštěné při raidu?? Obrazky sem pls :-) |
 |
|
Azkaban
Moderator
  
1990 Posts |
Posted - 26/03/2009 : 06:37:05
|
quote: Originally posted by Araya
to si docela svihli kdyz to slibovali v releasu
Lepší někdy, než nikdy. |
 |
|
Arach
Junior Member
 
522 Posts |
Posted - 26/03/2009 : 07:47:26
|
quote: Originally posted by Zarel
No ja nevim .. ta grafika je už tak dost krasna .. ty 10tky mě moc netrapili. Ale je fakt že v cera spoousta lidi stala na břehu moře .. a kochala se 
Může si nekdo z_vas dovolit je nechat spuštěné při raidu?? Obrazky sem pls :-)
no ja si to vcera zapnul a pokles fps sem treba v conarchs valey nepozoroval, ale taky me prislo ze ta grafika je naprosto stejna |
 |
|
Stormer
New Member

446 Posts |
Posted - 27/03/2009 : 21:46:48
|
quote: Originally posted by Arach
quote: Originally posted by Zarel
No ja nevim .. ta grafika je už tak dost krasna .. ty 10tky mě moc netrapili. Ale je fakt že v cera spoousta lidi stala na břehu moře .. a kochala se 
Může si nekdo z_vas dovolit je nechat spuštěné při raidu?? Obrazky sem pls :-)
no ja si to vcera zapnul a pokles fps sem treba v conarchs valey nepozoroval, ale taky me prislo ze ta grafika je naprosto stejna
tak to asi nejedes uplne na dx10.. prepnul jsi to? je to zmena pomerne vyrazna.. a pokles fps taky bohuzel ;P |
http://www.mmorpg.cz |
 |
|
Arach
Junior Member
 
522 Posts |
Posted - 28/03/2009 : 08:26:33
|
na dx 10 jo, ale asi sem nezapnul nejaky dx10 veci ktery v nastaveni pribyli : -) |
 |
|
Aramir
ex sejra
  
1083 Posts |
Posted - 28/03/2009 : 09:57:03
|
Mohl byste někdo hodit pár screenů pro porovnání. Dx9 vs Dx10. Docela by mě to zajímalo :) |
 |
|
Arach
Junior Member
 
522 Posts |
|
Aramir
ex sejra
  
1083 Posts |
Posted - 28/03/2009 : 10:41:09
|
Jo, pohled je to pěkný. Ale přijde mi to graficky dost stejné. Rozhodně tam nejsou vidět žádné markantní rozdíly, jak to bylo prezentovaný na těch screenech před vydáním Conana. Otázkou je, jestli ty Dx10 screeny nebyly spíš jenom upraveny ve photoshopu. |
 |
|
Zarel
New Member

303 Posts |
|
Shatteren
Senior Member
   

2735 Posts |
Posted - 28/03/2009 : 13:24:35
|
quote: Originally posted by Aramir
Jo, pohled je to pěkný. Ale přijde mi to graficky dost stejné. Rozhodně tam nejsou vidět žádné markantní rozdíly, jak to bylo prezentovaný na těch screenech před vydáním Conana. Otázkou je, jestli ty Dx10 screeny nebyly spíš jenom upraveny ve photoshopu.
DX10 byl marketingovej tah a propadak, NIKDY neuvidis poradny rozdily a co je nejhorsi, DX 10 byl o narustu FPS, bohuzel se to nevydarilo a mame tu FPS loss. |
REVOLUTION https://www.blitzunion.com/video
|
 |
|
Dash
New Member

137 Posts |
Posted - 28/03/2009 : 18:35:17
|
Marketingovej tah, propadak, rozdily :DDD Vsichni jste tu koukam nejaky moc chytry :DDDD Nejdriv si zjistete o cem prechod z DX 9 na DX 10 je co se technologickyho a grafickyho rozdilu ve hrach tyce .... Za prve DX10 pouze predefinovava zpusob prepoctu toku grafickejch dat, diky optimalizaci a technicky evoluci tak dokaze lip vyuzivat efektu, kterych by byly DX 9 schopny teoreticky taky, ale s rozhodne vetsima problemama. Tyka se prevazne efektu shaderu ... HDR ... stiny, svetla efekty koure, oparu, atd ... jestli teda nekdo hledate v rozdilech lepsi grafiku, ktera znamena pouze zmenu textur, ci modelu jako takovych ... rozdily hledejte v odleskach predmetu, vyobrazeni vody, detailech dynamickych stinu, kvalite vyobrazeni oparu, mlhy a koure ... Pak prosim kritizujte DX10 a to co dokaze. Kdo ma zna, kdo zna vi ..
Suma sumárum, DX10 nemaj co se zobrazení týče přinášet skoro nic novýho. Jenom umožněj dnešnímu HW, kterej už je na to dneska výkonem připravenej, zobrazovat to s čim by DX9 měly po technologicky a hlavně výkonový stránce problémy.... |
Edited by - Dash on 28/03/2009 18:39:05 |
 |
|
Arach
Junior Member
 
522 Posts |
Posted - 28/03/2009 : 18:44:54
|
Dash: no vyguglit to cos napsal umi kazdej :-) problem je, ze vykonova optimalizace se kona az u dx10.1, dx10 je zklamani, bohuzel 10.1 ignoruje nvidia takze se ve hrach absolutne neprosadilo snad s vyjimkou assasing creed
|
 |
|
Aramir
ex sejra
  
1083 Posts |
|
MooN
Starting Member
58 Posts |
|
Azkaban
Moderator
  
1990 Posts |
Posted - 01/07/2009 : 09:54:30
|
COMBAT Players should no longer be able to be stealthed on a mount anymore. Removed the column damage effect from spells with splash damage when Spellweaving. Procs should not reflect off other procs anymore. Charge should no longer go on cooldown when targeting friendly targets.
CLASSES
Guardian Skewer's snare debuff now follows the normal rules for Snare Immunity. Necromancer The spell 'Quell the Ether' should once again display its particle effect. Ranger Shield Bash is now available at level 20. As a result we have changed attack directions to UL (starter) and UR (finisher), as the previous directions are not available at level 20.
QUESTS
Tarantia Common District It should now be easier to get the quests to infiltrate the gangs again if you for some reason lost one of them. The quests "A Missing Leader" and "Justice in the District" will now only give XP and coin upon completion of the final tasks in these quests. Poitain The Damsel in Distress should work correctly again. Destiny Quests Rewards Additional mana, health and stamina should now properly update the appropriate stats in the Skills and Attributes GUI. Mage and Priests will now get +Spelldamage (generic). Rogues and Soldiers will now get +Weapon Damage.
RAIDS Fixed an issue which prevented Incubus and Succubus from spawning. Ahazu-Zagam: The power and the AoE size of Virulent Effluvium got reduced (the size now fits better with the size of the particle effect).
GUILD CITY Your city's Spiritual Leader (Priestess or Wise Woman) will now charge only the intended 1 gold she asks for when teaching the Path of Comrades. The Armorsmith Merchant, Weaponsmith Merchant, and Gemcutter Merchant in guild city tradeposts will now sell the appropriate, up-to-date materials for the crafting professions they support. Rearranged a wall so that the stairs of the staired wall are no longer blocked by a tower.
NPCs/MOBS
General NPCs below level 5 should no longer resist spells. Tarantia Common District The Risen Tarantians will now return to their graves if they get tired of running. Lazar's Disciples will now invoke the help of their minions. It should now be easier to get to Andromedus while the City Watch Captain is around. Attilius will now anger more easily. Xibaluku Jal Kor will now reset if he gets pulled outside his room.
GUI PvP invulnerabilities will now show in the character GUI. Friendly spells tab will now remember the selected page so next time it is opened it will show the last opened page. Players can no longer move icons further down the extra shortcut bars without extending them. If you bind to a location with the Path of Asura on your shortcut bar, the tooltip should now update and show the new bind location. Added the waypoints of the dungeons in Tarantia Commons and Tarantia Noble District to the world map.
WORLD DESIGN
Hallowed Vaults Players will now again not be able to jump back to the ledge coming from the flag rooms. Xibaluku The Lost Relic of Iziel-Al'Zeep has become a lot more brittle.
GENERAL Fixed the issue where players got randomly disconnected. Floating targets won't lose text after zoning any more. Feat respec is now capped at 1 gold instead of 10. The Assassin's 'Tunic of Deadly Guile' will no longer equip boots visually. |
 |
|
Topic  |
|