Funcom has revealed a teaser image for the first expansion pack for its MMO Age of Conan: Hyborian Adventures, which it expects to release in 2009.
The concept art shows three ninja-like warriors wearing green masks with a strongly oriental look. In the background are green banners decorated with dragons, and pagoda-like buildings.
Funcom refused to comment further on the image - but the prominent oriental stylings suggest that the expansion will take players to the land of Khitai, Conan author Robert E. Howard's version of China in the Hyborian Age.
jestli je to pravda a funcom v tomto stavu zakladni hry planuje datadisk v dohledne dobe tak pro me aoc skoncil, vanguard mozna vysel ve spatnem stavu ale alespon to vse fixuji bez datadisku a nesnazi se vytezit dalsi penize.
fííí paráda .. nová povolání ... zbraně i armory. Nesložil jsem sice ani jednoho T2 bosse ale chystám se nato .. pak to půjde jako po másle tak by si měly s Datatiskem máknout!!
Určitě to bude super datadisk ze vším všudy a vy ste jen banda pokrytců co si by nepoznalo dobrou hru ani kdyby před váma stála!!
jj, konečně člověk zaplatí za featury, co měli být v originále. A možná se i content Conana přiblíží tomu jejich popisu na oficíální stránce :) /sarcasm off
Nejdřív by stejně měli dodělat to, co bylo slibováno - což by znamenalo, že by se Conan mohl vypracovat v počtu subscriberů (a ne ghost subscriber jako teď, ale aktivní) klidně o polovičku, a pak teprve dělat datáč.
neberte to jako spamm ale jen jako hloupej dotaz.... zcela vážně ... co mám u conana tolik chybí ?? kromě PVP sistémů ...
ty pravopisny chyby!!!! :-)
1) k PvP neni zadnej duvod. nic z toho nemas. coz je u PvP hry dost podstatny problem. asi jako by sis koupil tenisovou raketu a nesel ti dat do ni vyplet. hra bezi 3? mesice a stale neni duvod ji hrat
2) zadny PvE obsah. vyjma questu clovek nema zadny duvod courat po krajine. muze byt umyslne rozhodnuti designeru ale me to vadi
3) ubohy vyber zbrani, zbroji atd.
4) gemy a zabijeni jednou ranou (udajne ma odstranit zavedeni vybavy co si clovek koupi za PvP body. zadne takove vybaveni ale zatim neexistuje)
5) minimalni variabilita postav. v podstate si clovek vybira akorat featy. vybaveni ma jen okrajovy vliv krom gemu.
6) novy PvP patch co je na testovacich serverech vyznamne omezuje volnost PvP. toho PvP ktere nema zadny smysl
7) na mem AthlonuX2-4600 a GF7800gt to muzu hrat max v rozliseni 1200x1000 jen s vypnutejma detailama a vypada to hnusne. lagy
neberte to jako spamm ale jen jako hloupej dotaz.... zcela vážně ... co mám u conana tolik chybí ?? kromě PVP sistémů ...
stejne rychla frekvence updatu jako na zacatku
a vysledkem - lidi
podle me zasadne chybnym rozhodnutim designeru bylo venovat se primarne balancovani charu misto contentu hraci klidne odpusti to, ze tos je chuck norris , ale nikdo to ze s tim chuckem nemaj co delat
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
Kdyby se nevrhli na balancování charů, tak by půlka povolání nebyla schopna dodělat tutoriál!
Problém je, že tohle opravdu neměli dělat až v betě.. Tohle jen pouze ukazuje na povrchnost plánů, neschopnost vymyslet a připravit celej systém již v alfa fázi..
Nahodou... ja si single player hru AoC: City of Tortage dohral 4x - za kazdej archetyp jednou a byla to zabavca.... Pokracovani AoC: Slightly boring lands of Hyboria mne uz tak moc nebralo ale stejne jsem to 2x dal. Bohuzel 3 dil AoC: Age of Villa Grinding mne otravilo a uz jsem to nedohral :(
Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE!
PVM naplň mi nepřijde špatná .. sem tam jít na bosse .. (skus sehnat fialovej armor :-) ) pravda brnění tolik není .. ale oto větší radost máš z unikátního.
Navíc právě jsem dodělal 78 lvl a teprve jsem se dostal ke slušnějšímu armoru (skoro vše jsem okamenoval na +7.9 Two-hand DMG) meč jsem z 315 dostal na 503 a je to znát. Stálo mě to skoro 20 zlatých . .nyní budu vymýšlet něco na obranu.
PVP .. ano nemá smysl krom killování postav co vám překážejí. Na druhou stranu PVP mini hry jsou fajn a když seženeš 5-6 lidí na PVP tak pokaždé narazíte na podobnou partu (taky velká sranda)
Tvorba postavy ... (mno skillbar jsem měnil 6x .. přát to není ono a hledám něco co bude přesně pro mě. -- pokaždé se chybka najde) Tady opravdu vidím velké možnosti a asi jediný bod kde vyloženě nesouhlasím..
Je to hodně o clanu .. já nyní přešel do nového tak uvidíme jestly to bylo dobré rozhodnutí...
PVM naplň mi nepřijde špatná .. sem tam jít na bosse .. (skus sehnat fialovej armor :-) ) pravda brnění tolik není .. ale oto větší radost máš z unikátního.
Navíc právě jsem dodělal 78 lvl a teprve jsem se dostal ke slušnějšímu armoru (skoro vše jsem okamenoval na +7.9 Two-hand DMG) meč jsem z 315 dostal na 503 a je to znát. Stálo mě to skoro 20 zlatých . .nyní budu vymýšlet něco na obranu.
Edit: právě jsi vyhodil 20 zlatých, mrkni na testlive jak dopadl nerf gemů
Odešel sem, protože balance byla strašná. Gemy jsou extrémně OP a odmítám aby byly nutností v nový hře. Siege byly nepoužitelný, nikdy žádnej nefungoval. Raidy nuda. PvP systém žádnej a balance katastrofální.
Failcom je u mě zcela dole na žebříčku spolehlivosti, zlatý SOE. Hraju SWG a pohoda maximální.
"Když si Matrix nepřijde pro nás, uděláme si svůj." Guild Master of URNA (Útvar Rychlého Nasazení) - Star Wars Galaxies cz/sk guild on Chimaera
imho ten datadisk daj zadarmo. Jedine co me na aoc vazne vadilo, byl malinkej svet. Chci se po svete prochazet, kochat se, stratit se v nem.. viz AO nebo WoW nebo i stara dobra UO.
dalsi veci co me sralo, je transportation system, ktery sice vylepsili, ale porad..
no a na zaver lhani, sliby lhani sliby
pokud datadisk bude znamenat, ze pro kazdych 10 levelu od 40+ budou aspon 3 zony, tak to bude velke plus. Hlavne pridat highlev content (nemluvim o raidech.. staci normal dungy). Ty zony co jsou ted ve hre jsou podle me moc pekny, ale fakt je jich malo. Kdyz jsem na L70 prisel do Khesatty udelal tam level a zjistil ze to je vlastne konec hry, ze uz "dal nic neni" udelalo se mi mdlo...
Tzn pokud datadisk znamena novou kulturu a aspon 12 novejch zon.. well done ;) neni nad to, kdyz se meni styl zon.
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
Spousta vás bysi měli nejdřív zjistit informace než tu začnout takhle kecat. Datadisk vyjde přiští rok a nic co mělo být v původní hře nebude obsahovat, bude to zcela nový content.
Funcom plánuje přidat dvě zony, několik dungeonu zadarmo ještě před datadiskem i DirectX10.
Opravdu miluju lidi, kteří kecají o hře, kterou už nějaký ten pátek nehrají. Pokud vás hra nezaujala, tak ji ignorujte ne?
Spousta vás bysi měli nejdřív zjistit informace než tu začnout takhle kecat. Datadisk vyjde přiští rok a nic co mělo být v původní hře nebude obsahovat, bude to zcela nový content.
Funcom plánuje přidat dvě zony, několik dungeonu zadarmo ještě před datadiskem i DirectX10.
Opravdu miluju lidi, kteří kecají o hře, kterou už nějaký ten pátek nehrají. Pokud vás hra nezaujala, tak ji ignorujte ne?
Takže zas krabice, která bude slibovat hafo věcí, DX 12, a půlka z toho tam nebude, a ta půlka z původní hry taky ne?
Spousta vás bysi měli nejdřív zjistit informace než tu začnout takhle kecat. Datadisk vyjde přiští rok a nic co mělo být v původní hře nebude obsahovat, bude to zcela nový content.
Funcom plánuje přidat dvě zony, několik dungeonu zadarmo ještě před datadiskem i DirectX10.
Opravdu miluju lidi, kteří kecají o hře, kterou už nějaký ten pátek nehrají. Pokud vás hra nezaujala, tak ji ignorujte ne?
Takže zas krabice, která bude slibovat hafo věcí, DX 12, a půlka z toho tam nebude, a ta půlka z původní hry taky ne?
Těžko říct, ale co jsem se třeba díval na interview s vývojářema z GC, tak je vidět, že se spálili. Mluvili o tom, že spousta věci už tam prostě měla být, ale že nestíhaly, tak to radši posunuli. Např. říkali, že v betě měli pár tisíc lidí, který občas reportli nějaký bug a teď se to otevřelo hromadě lidí, který samozřejmě najdou víc chyb.
Podle tématu na originálním fóru, kdo si ho koupí datadisk, tak 80% hráčů řekla, že koupí.
80% ze všech aktivních účtů neni zas tolik. A sem zvědavej, kolik z nich si ho koupí opravdu, protože hrát rok AoC ve stavu v jakym je teď je jako čumět do zdi. Bez urážky.
80% ze všech aktivních účtů neni zas tolik. A sem zvědavej, kolik z nich si ho koupí opravdu, protože hrát rok AoC ve stavu v jakym je teď je jako čumět do zdi. Bez urážky.
To je jasný, ale dá se očekávat, že Funcom ty nové lokace, dungeony přidá a chyby opraví. Pokud ne, tak by byly opravdu sebevrazi.
80% ze všech aktivních účtů neni zas tolik. A sem zvědavej, kolik z nich si ho koupí opravdu, protože hrát rok AoC ve stavu v jakym je teď je jako čumět do zdi. Bez urážky.
To je jasný, ale dá se očekávat, že Funcom ty nové lokace, dungeony přidá a chyby opraví. Pokud ne, tak by byly opravdu sebevrazi.
Otazka je ci to nebude uz neskoro.. Tazko povedat ako to naozaj je bez poriadnych cisiel (snad si kazdy uvedomil ze 415 tisic k 14. Augustu bola hlupost.. i ked nie protizakonne ale stale prekurcanie faktov), ale mam trosku pocit podla toho co pozeram server load, fora, Funcom Stock + dalsie zakulisne dianie, mam pocit ze Funcomu vazne uz teraz tecie do topanok... Necakam ze ich to polozi ale necakam ze budu mat dostatok sil z AoC spravit nadpriemernu hru. Moj nazor.
jestli ta hra bude mít za 2 roky silnou komunitu, hodně contentu a vybalancovanej systém tak jí začnu hrát; a takhle to hodlám dělat s každou novou onlinovkou; nevim co to je za módu vypouštět nedodělaný hry a sponzorovat si vývoj z měsíčních poplatků; problém je, že spousta lidí už to prokouknulo a bude si jich chytat asi čím dál míň, tak nezbyde než nalejt co nejvíc prachů do vývoje, jinak to vždycky skončí takhle...(nebo jako Vanguard )
Funcom vypadá že pořádně ani neví co a jak udělat, aspoň prozatím. Zatím to tak vypadá že nejvíce práce mají grafici a animátoři a podle toho taky patch notes vypadají.
Spousta vás bysi měli nejdřív zjistit informace než tu začnout takhle kecat. Datadisk vyjde přiští rok a nic co mělo být v původní hře nebude obsahovat, bude to zcela nový content.
Funcom plánuje přidat dvě zony, několik dungeonu zadarmo ještě před datadiskem i DirectX10.
Opravdu miluju lidi, kteří kecají o hře, kterou už nějaký ten pátek nehrají. Pokud vás hra nezaujala, tak ji ignorujte ne?
Taky te miluju a DX10 jsme si uz vsichni zaplatili co to koupili, jen Funcom zapomnel rict ze na nas sere a ze nam dekuje za prachy
jestli ta hra bude mít za 2 roky silnou komunitu, hodně contentu a vybalancovanej systém tak jí začnu hrát; a takhle to hodlám dělat s každou novou onlinovkou; nevim co to je za módu vypouštět nedodělaný hry a sponzorovat si vývoj z měsíčních poplatků; problém je, že spousta lidí už to prokouknulo a bude si jich chytat asi čím dál míň, tak nezbyde než nalejt co nejvíc prachů do vývoje, jinak to vždycky skončí takhle...(nebo jako Vanguard )
Myslí si že jim to vyjde jen díky tomu, že je spousta lidí otráveno WoW. Zatím jediné co se jim vede je, že nalákají spoustu lidí a za měsíc či dva je pošlou zpátky k WoW. Zbyde jim z původních 1 000 000 lidí 200 000 nadšenců a tím skončí. U Vanguardu dokonce ani tolik ne, protože tam se jasně vědělo že to je placená beta. Já osobně pevně doufám že AoC propadne stejným způsobem jako Vanguard, aby se vývojáři poučili a nepouštěli ven neplacené bety. Mnoho lidí řekne že to je zvyk, ale je to špatný zvyk. Když se už hra vyvíjí 4 roky, může klidně 3 - 4 měsíce počkat na doladění. Když ne, tak at vývojáři za svou blbost platí a poučí své nástupce. Teď jsem si zrovna řekl že dám AoC ještě šanci. Jel jsem kolem města a bum, bum. Byl jsem mrtvý. Ranger ze stealthu. Tak jsem ho šel ve stealthu hledat a nenašel. Nasednu na koně a bum, bum. Mrtvý. Funcom se nepoučil že stealth je jedna z největších nasíráren jaké byly vytvořeny. Místo aby ho odstranil, dal ho všem. Venkovní world of pvp v AoC budou přepady ze stealthu kterým se člověk nebude moct bránit. Občasné zábavné bitky ve skupinách to nespraví.
quote:Originally posted by mablung Já osobně pevně doufám že AoC propadne stejným způsobem jako Vanguard, aby se vývojáři poučili a nepouštěli ven neplacené bety. Mnoho lidí řekne že to je zvyk, ale je to špatný zvyk. Když se už hra vyvíjí 4 roky, může klidně 3 - 4 měsíce počkat na doladění. Když ne, tak at vývojáři za svou blbost platí a poučí své nástupce.
Jen věcná - s tím obvykle nemají vývojáři vůbec nic společného, rozhoduje to vydavatel. Toho obvykle zajímají jen počty prodaných krabic, následně aktivní accounty už ne.
Vývojáři řeknou, že potřebují ještě 6 měsíců (stejne nikdy nikdo nic nedodělal podle plánu), vydavatel jim sdělí, že mají smolíka a že hra vyjde tak jak je...
Což je asi ten problém, který by se měl odstranit, i když těžko říct jak - vždycky bude rozhodovat ten, kdo rozhoduje o penězích. Ale jsou i horší případy, viz taková World War II Online, kdy hra vyšla ve stádiu pozdní alfa verze (a to možná ještě přeháním), a de facto do vydáníschopného stavu se dostala až rok-dva po vlastním vydání. Přežila, ale jen díky fandům a drastickému ořezání vývojového týmu. Mimochodem doporučuju vyzkoušet, to je to pravé PVP
no jde to i jinak; ať si o WoW myslím co chci, tak musím uznat že v době vypuštěný bylo celkem slušně vybalancovaný pvp, bylo co dělat a na bug člověk prakticky nenarazil; to jak ta hra vypadá celkově už je věc jiná; jsem přesvědčenej, že kdyby WoW vyšel v dnešním stavu současně s EQ2 v dnešním stavu rozhodně by to nebylo se subscriberama 100:1, ale třeba 10:1
no jde to i jinak; ať si o WoW myslím co chci, tak musím uznat že v době vypuštěný bylo celkem slušně vybalancovaný pvp, bylo co dělat a na bug člověk prakticky nenarazil; to jak ta hra vypadá celkově už je věc jiná; jsem přesvědčenej, že kdyby WoW vyšel v dnešním stavu současně s EQ2 v dnešním stavu rozhodně by to nebylo se subscriberama 100:1, ale třeba 10:1
:) wow nebyl rozhodne vybalancovanej ani nezabugovanej, to jen pamet spatne slouzi vicemene vsechny hry maji srovnatelny pocet bugu pri startu, rozdilny je to jak se s nima dokazali vyporadat
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
Presne jak pise Pertha. Ted pouziju vulgarni slovo, ale hovno si uz pamatujete. Mari ma samozrejme pravdu, vydavatel urcuje datum vydani. Jenom par privilegovanych studii (vyvojaru) si muze delat takrka co chce a mezi ne patri i Blizzard.
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
Jojo, ona paměť klame, WOW na tom bylo s PVP balancem dva-tři měsíce po vydání velmi podobně jako AOC...
Namátkou - warrior s arcanite reaperem, rogue dal priesta ve stunlocku bez jakékoli šance cokoli s tím udělat, a tak dále a tak podobně.
Jedinej rozdíl je, že Blizzard se svou reakční dobou "půl roku na opravu popisku kouzla" do toho zdaleka tolik nevrtal jako Funcom, a spíš to tak nějak nechávali vyšumět...
Jedinej rozdíl je, že Blizzard se svou reakční dobou "půl roku na opravu popisku kouzla" do toho zdaleka tolik nevrtal jako Funcom, a spíš to tak nějak nechávali vyšumět...
Otazka zni, kdo si tohle krome blizzardu muze dovolit? Kde u Blizzardu lidi prekousnou 50 bugu, tam u jinych ani 10. Je to pouze v obecne rovine, ale musite uznat, ze na blizzard se jaksi pohlizi jinak, protoze vetsinu Blizz fan muzu smele zaradit do castecnych fanatiku. :-)
To je jak jsem onehda cetl nazory v polu WAR vs WOTLK cinematic. Samozrejme to vyhralo WOTLK, sice je o dost horsi nez WAR cinematic (atmosfera, zpracovani, vtipy, immersion,..), ale to proste nikoho nepresvedci. WAR to prohral tak 1:2.
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
Jedinej rozdíl je, že Blizzard se svou reakční dobou "půl roku na opravu popisku kouzla" do toho zdaleka tolik nevrtal jako Funcom, a spíš to tak nějak nechávali vyšumět...
Otazka zni, kdo si tohle krome blizzardu muze dovolit? Kde u Blizzardu lidi prekousnou 50 bugu, tam u jinych ani 10. Je to pouze v obecne rovine, ale musite uznat, ze na blizzard se jaksi pohlizi jinak, protoze vetsinu Blizz fan muzu smele zaradit do castecnych fanatiku. :-)
To je jak jsem onehda cetl nazory v polu WAR vs WOTLK cinematic. Samozrejme to vyhralo WOTLK, sice je o dost horsi nez WAR cinematic (atmosfera, zpracovani, vtipy, immersion,..), ale to proste nikoho nepresvedci. WAR to prohral tak 1:2.
podle me wow melo dve vyhody , jednak naprosta vetsina jeho komunity jsou takzvane prvohraci, tj kteri nikdy zadnou mmorpg nehrali a tak samozrejme moc nevedeli ani jak to hrat co delat a tak jim bugy moc nevadili, protoze nevedeli ani ze jsou to bugym nebo ze by to melo byt vybalancovany a blizz se tak vyprdl na nakej balanc a mohl se venovat contentu a tim si hrace udrzel a o balanc se zacal snazit snad pomalu rok po startu ruznyma kompletnima predelavkama charu
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
Krome Starcraft Ghost, opravdu zadne projekty nezklamaly. Take je nutno vzit v potaz jak pravidelne veci odkladali. Zlepsilo se to vlastne az tedka s prichodem wowka.
Pertha tomu dal naprosto jiny pohled a ma samozrejme taky pravdu. Dovolim si tvrdit, ze drtiva vetsina hracu kolem WoW jsou novacci a ti se samozrejme budou bit az do krve za jejich prvni MMO. Kdyz k tomu jeste pripocteme vsudypritomnou zapomnetlivost, tak vlastne zadne bugy WoWko nemelo. :-)
Blizzardu se povedlo hitnou MMO trh jako kdysi Sims "offline" trh. WoWko je bezpochyb dobra hra, ale tvrdit, ze nemela zavazne bugy, byla vybalancovana atp. muze opravdu clovek, ktery nehral od lunche anebo zapomnel.
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
no jde to i jinak; ať si o WoW myslím co chci, tak musím uznat že v době vypuštěný bylo celkem slušně vybalancovaný pvp, bylo co dělat a na bug člověk prakticky nenarazil; to jak ta hra vypadá celkově už je věc jiná; jsem přesvědčenej, že kdyby WoW vyšel v dnešním stavu současně s EQ2 v dnešním stavu rozhodně by to nebylo se subscriberama 100:1, ale třeba 10:1
Tos neměl. Teď bude následujících 20 stránek o ničem, bo tzv.antifanatici nedokážou vydržet, když někdo napíše ty tři písmena.
Situaci s datadiskem k AoC bych přirovnal ke známýmu fíglu, který se používá na děcka (používám na dcerku), když se vztekají. Prostě obrátím její pozornost k něčemu jinému. Vztekající se subscribere, koukej, datadisk! Vidíš jak se leskne a cinká?
Tak jinak - tenhle thread je víceméně založenej na krátké noticce na jakémsi webu, kde se píše o jednom obrázku z "expanze", který prý někde někdo publikuje. Na základě toho se tu rozpoutala bouře na téma "jak si dovolujou plánovat nějakou expanzi".
Má někdo jakoukoli další zprávu o téhle hypotetické expanzi?
Tak jinak - tenhle thread je víceméně založenej na krátké noticce na jakémsi webu, kde se píše o jednom obrázku z "expanze", který prý někde někdo publikuje. Na základě toho se tu rozpoutala bouře na téma "jak si dovolujou plánovat nějakou expanzi".
Má někdo jakoukoli další zprávu o téhle hypotetické expanzi?
Nevím, ale vzheldem k tomu, že většina z nás pracuje nebo studuje (a mají prázdniny) tak je nám dobré k flajmu jakékoliv téma.
OT1: K tem cinematics, uprimne jsem od WoTLK cekal vic. Jo sice moc hezky zpracovany graficky, pekna hudba ale jinak to toho moc nerika. WAR cinematics jsou uplne nekde jinde. Mozna je to tim, ze je WAR primarne PvP hra ?
Ted si nevybavuju ale jestli v ty dobe byl 40% enrage, ale rekl bych ze jo. Pat hraje ale vetsinou s berserkeringem a zapina death wish pricemz mohl pouzivat i Mortal Strike (jednalo se o 1denni BUG, kterej se hned hotfixnul). No a kdyz uz jsem to nakousnul, tak tohle byl taky mazak http://www.youtube.com/watch?v=XoJPENBubDE&feature=related