Diskuzní klub hráčů online her
Home | Profile | Novy ucet | Active Topics | Active Polls | Members | Private Messages | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

.
 All Forums
 World of Warcraft
 World of Warcraft - General
 New Scroll of Resurrection
 New Topic  New Poll New Poll
 Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

spajdr
Moderator

Benny

3400 Posts

Posted - 08/03/2012 :  13:58:42  Show Profile  Visit spajdr's Homepage  Send spajdr an ICQ Message Send spajdr a Private Message  Reply with Quote
Jestli máte někdo účet, co nemá cataclysm datadisk, či starší datadisky a chcete to zadarmo + 7 dní hraní navíc (a vybranou postavu dát rovnou na level 80 + equip), tak napište zde svůj login na battle.net nebo postavu a server kde je a můžu vám poslat pozvánku. Více viz. http://eu.battle.net/wow/en/blog/3793433/Earn_Legendary_Rewards_with_the_New_Scroll_of_Resurrection-07_03_2012#blog

Rashaverak
Senior Member

3721 Posts

Posted - 09/03/2012 :  09:23:14  Show Profile  Send Rashaverak an ICQ Message Send Rashaverak a Private Message  Reply with Quote
epics zadarmo se blizi ale jeste porad to neni ono

lastfm
Go to Top of Page

Pertha
Moderator

7950 Posts

Posted - 09/03/2012 :  09:46:36  Show Profile  Send Pertha an ICQ Message Send Pertha a Private Message  Reply with Quote
nebude jednodussi me sem nalinkovat zaverecnou animacku z raidu ? usetrim cas za instalaci a patchovani

Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine.
Yours, Scissors.
Go to Top of Page

Khostri
prudič

2210 Posts

Posted - 09/03/2012 :  10:37:24  Show Profile  Send Khostri an ICQ Message Send Khostri a Private Message  Reply with Quote
http://www.youtube.com/watch?v=6Cid0DkqG3Y

Akorát budeš muset kliknout až na konec. Úplně bez práce to tedy nejde ...

PC, PS3, iPad
Go to Top of Page

Dorlas
Moderator

Mr. Pink 2

2782 Posts

Posted - 09/03/2012 :  10:55:51  Show Profile  Send Dorlas an ICQ Message Send Dorlas a Private Message  Reply with Quote
Khostri nemohl bys vytipnout jen posledni obrazek? Fakt to nedam, kliknout na ten odkaz...

Dorlas
TESO
CzH, MdK, ReD, Ragnarok, Pohodari, Multa Nocent
UO, SWG, WoW, VG, AoC, DF, EQ2, Rift, Swtor, GW2, Daoc - inactive
Go to Top of Page

sleglik
Average Member

1779 Posts

Posted - 09/03/2012 :  18:10:24  Show Profile  Send sleglik an ICQ Message Send sleglik a Private Message  Reply with Quote
Počkat počkat, takže hrdinové dle toho videa hebnou? Na co tam vůbec mlátili, když ten orc ho usmažil nějakou bižuterií. Jinak video o délce 30 sekund... sweet

-
Go to Top of Page

Pertha
Moderator

7950 Posts

Posted - 09/03/2012 :  18:13:32  Show Profile  Send Pertha an ICQ Message Send Pertha a Private Message  Reply with Quote
ale jo dobry video, tak ted muzu dal rikat ze mi z wow vubec nic neuteklo a to jsem skoncil po tom co vydali tu ohradku co vydavali za content

Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine.
Yours, Scissors.
Go to Top of Page

Rakhen
Junior Member

917 Posts

Posted - 10/03/2012 :  00:56:53  Show Profile Send Rakhen a Private Message  Reply with Quote
http://www.youtube.com/watch?v=qNcGDH7s1qM
Go to Top of Page

sleglik
Average Member

1779 Posts

Posted - 10/03/2012 :  15:36:03  Show Profile  Send sleglik an ICQ Message Send sleglik a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Pertha

ale jo dobry video, tak ted muzu dal rikat ze mi z wow vubec nic neuteklo a to jsem skoncil po tom co vydali tu ohradku co vydavali za content



Pertho už všichni vědí, že SWTOR nic nepřekoná :). Bohužel musím uznat, že i po létech je WoWko jednooký mezi slepýma. Akorát ti lidi co jsou wowkem unavení, už vlastně nemají defakto moc možností. Jasně někdo se možná uchytne u některé online hry, ale opravdu nová pecka tady za ty roky nebyla a je to smutný.

Přitom je takový množství peněz co by ta firma shrábla, kdyby se jí to povedlo.... vemte blizzard


-
Go to Top of Page

Pertha
Moderator

7950 Posts

Posted - 10/03/2012 :  16:33:20  Show Profile  Send Pertha an ICQ Message Send Pertha a Private Message  Reply with Quote
tak ono wowko taky neni zadna bomba a uz vubec nebyla kdyz vysla
jediny co meli byl naskok, dokazali tehdy nalakat offline hrace svych her do onlinovky a na tom se drzi
v dobe kdy to vydali tito offline hraci nemeli srovnani nevedeli co vsechno je v onlinovkach mozny a tak odtamtud neodesli a ted , ted uz tam zustavaji z mnoha ruznych duvodu ale kvalita hry to v drtive vetsine neni

Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine.
Yours, Scissors.
Go to Top of Page

sleglik
Average Member

1779 Posts

Posted - 11/03/2012 :  02:15:00  Show Profile  Send sleglik an ICQ Message Send sleglik a Private Message  Reply with Quote
taky jsem napsal jednooký mezi slepými :P

-
Go to Top of Page

Khostri
prudič

2210 Posts

Posted - 11/03/2012 :  11:33:27  Show Profile  Send Khostri an ICQ Message Send Khostri a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Pertha

tak ono wowko taky neni zadna bomba a uz vubec nebyla kdyz vysla
jediny co meli byl naskok, dokazali tehdy nalakat offline hrace svych her do onlinovky a na tom se drzi
v dobe kdy to vydali tito offline hraci nemeli srovnani nevedeli co vsechno je v onlinovkach mozny a tak odtamtud neodesli a ted , ted uz tam zustavaji z mnoha ruznych duvodu ale kvalita hry to v drtive vetsine neni


S tím bych moc nesouhlasil. WoW v době, kdy vyšlo byla docela bomba.
Nikoliv herními mechanikami ale tím, jak vše fungovalo bez problémů.
Vídím v tom analogii s Apple a jejich iPadem. Prostě je x různých tabletů, ale každý řekne, že iPad je prostě iPad, i když nemá nic převratného. Prostě to funguje tak nějak intuitivně a bez problémů.

Stejně tak původní wow - lidi v té době hráli EQ2 a podobné věci. A najednou WoW nezjednodušil levelování, ale tak nějak člověka nic neprudilo. A to byl ten úspěch. Dnes už tenhle drive nestačí a neustále zjednodušování převažuje misku vah na druhou stranu, ale v té době byl WoW o level výše.

PC, PS3, iPad
Go to Top of Page

Rahman
Moderator

Felcar

4368 Posts

Posted - 11/03/2012 :  11:51:45  Show Profile Send Rahman a Private Message  Reply with Quote
Ono hlavně při launchi WoWka měli hráči výrazně jiné myšlení. Byli zvyklí na to, že je ve hře spousta campení rare spawnů (ať už bossů nebo namedů), byli zvyklí se prostě jen tak sebrat a jít se mlátit s druhou stranou, přestože za to nebyl žádný reward a nešlo o žádný konkrétní cíl. Tohle dobře fungovalo dokonce i na PvE serverech, i tam samovolně vznikaly velké bitvy o Taren Mill, případně u Crossroads.

PvP (stále bez jakýchkoliv rewardů) bylo pro spoustu hráčů naprosto zásadní motivací, raid MdK/Zdechlin nevznikl z pve hráčů, ale z pvp hráčů, kteří chtěli získat výhodu do PvP.

Kromě toho lidi nebyli zvyklí na pevný počet míst v raidu, takže původní gildy nebyly ekvivalentem raidu, ale byly to skutečně gildy v původním slova smyslu - něco, co chráči chtěli společně vytvářet a udělat si z toho příjemné prostředí pro hru.


Od té doby se ale bohužel spousta věcí změnila. Pevný počet míst v raidu začal dělat problémy (kdo si ještě pamatuje odtržení Casualů od Zdechlin?) a v konečném důsledku změnil myšlení hráčů k nepoznání. PvP se přesunulo do instancí (nejdříve battlegroundy, potom i arény) a všechny pozdější pokusy o částečný návrat k outdoor pvp selhaly (viz hellfire peninsula - utimátní cíl byl v žádném případě nebojovat, aby druhá strana přebrala objectivy a umožnila tím splnění questu).

Takže ano, WoW zpočátku vypadalo krotce jak beránek, ve skutečnosti to byl ale hodně hladový vlk a málokdo si dnes uvědomuje, jak moc nás všechny změnil a o co jsme vlastně přišli (to je dáno tím, že ta změna byla pomalá a postupná, kdybychom měli přímé srovnání, tak bychom se nestačili divit).
Go to Top of Page

brutus
Average Member

Tidus

1833 Posts

Posted - 12/03/2012 :  11:51:51  Show Profile  Send brutus an ICQ Message Send brutus a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Rahman
PvP se přesunulo do instancí (nejdříve battlegroundy, potom i arény) a všechny pozdější pokusy o částečný návrat k outdoor pvp selhaly (viz hellfire peninsula - utimátní cíl byl v žádném případě nebojovat, aby druhá strana přebrala objectivy a umožnila tím splnění questu).



Zakladni problem je v instancich a oddeleni PvP a PvE jak herne tak equipem.
Chci hru bez instanci, bez specialniho PvP statu kde PvP vznika zivelne v open zonach, protoze se lidi rezou o zdroje (nody, rare moby etc).

Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE!
Go to Top of Page

Pertha
Moderator

7950 Posts

Posted - 12/03/2012 :  12:35:21  Show Profile  Send Pertha an ICQ Message Send Pertha a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Khostri


S tím bych moc nesouhlasil. WoW v době, kdy vyšlo byla docela bomba.
Nikoliv herními mechanikami ale tím, jak vše fungovalo bez problémů.

Stejně tak původní wow - lidi v té době hráli EQ2 a podobné věci. A najednou WoW nezjednodušil levelování, ale tak nějak člověka nic neprudilo. A to byl ten úspěch. Dnes už tenhle drive nestačí a neustále zjednodušování převažuje misku vah na druhou stranu, ale v té době byl WoW o level výše.



asi jsem hral jiny wow :) a nebo si lip pamatuju :) protoze snad nevim o jedine veci, ktera by ve wow nebyla zabugovana a levelovani ? oproti v te dobe leta funkcnimu AO tam skutecne bylo mene grindu ale ve srovnani s v te dobe funkcnim eq2 tam toho grindu od lvl 35+ bylo nechutne mnoho

Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine.
Yours, Scissors.

Edited by - Pertha on 12/03/2012 12:35:58
Go to Top of Page

Rashaverak
Senior Member

3721 Posts

Posted - 12/03/2012 :  12:48:19  Show Profile  Send Rashaverak an ICQ Message Send Rashaverak a Private Message  Reply with Quote
ja chci hru kde kdyz nekoho seknu do ruky tak ji nebude pouzivat a uvidim jak z ni tece krev, chci hru kde se muzu sehnout a sebrat travu ze zeme a chci hru kde kdyz z baglu vyhodim nuz tak zustane na zemi, aspon nejakou chvili, moh bych pokracovat hooodne moc dlouho.

lastfm
Go to Top of Page

Pertha
Moderator

7950 Posts

Posted - 12/03/2012 :  13:09:05  Show Profile  Send Pertha an ICQ Message Send Pertha a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Rashaverak

ja chci hru kde kdyz nekoho seknu do ruky tak ji nebude pouzivat a uvidim jak z ni tece krev, chci hru kde se muzu sehnout a sebrat travu ze zeme a chci hru kde kdyz z baglu vyhodim nuz tak zustane na zemi, aspon nejakou chvili, moh bych pokracovat hooodne moc dlouho.



tento tyden to prej bude vsecko v tere

kdyz pockas tak prej v guildwars2

Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine.
Yours, Scissors.
Go to Top of Page

Jaffa
Junior Member

982 Posts

Posted - 12/03/2012 :  13:53:19  Show Profile Send Jaffa a Private Message  Reply with Quote
Vždyť EQ2 vyšel ve stejnou dobu jako WOW aspoň v US. Z dnešního pohledu se to dá brát jako první epický souboj MMO a nakonec..... EQ2 prohrálo.


Last hope......Guild Wars 2
"that's not a log, that's a DICK!"
Go to Top of Page

sleglik
Average Member

1779 Posts

Posted - 13/03/2012 :  00:09:09  Show Profile  Send sleglik an ICQ Message Send sleglik a Private Message  Reply with Quote
u EQ2 to bylo taky částečně minimálními požadavky.... do teď to nespustím na ultra v okně... fakt krutus humus

-
Go to Top of Page

Pertha
Moderator

7950 Posts

Posted - 13/03/2012 :  07:49:07  Show Profile  Send Pertha an ICQ Message Send Pertha a Private Message  Reply with Quote
v zasade nevyslo ve stejnou dobu :) alespon ne pro EU trh a ani neslo o souboj 99 procent hracu wow byli tehdy offline hraci vubec neslo o souboj online her ale o souboj online vs offline hry a tam ty offline definitivne prohraly

Everquest 2 8 listopad 2004
World of warcraft 23. listopad, 2004 v US
World of warcraft 23. listopad, 2004 v US
World of warcraft 11. leden 2005 v EU

Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine.
Yours, Scissors.
Go to Top of Page

brutus
Average Member

Tidus

1833 Posts

Posted - 13/03/2012 :  09:48:47  Show Profile  Send brutus an ICQ Message Send brutus a Private Message  Reply with Quote
Back to topic - kdy myslite ze se da ocekavat "Ultimate Scroll of Resurrection" ktery mimo trapneho DING 80! prida jeste rovnou i last tier epix equipu aby se s tim clovek nemusel farmit? :D

Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE!
Go to Top of Page

Rahman
Moderator

Felcar

4368 Posts

Posted - 13/03/2012 :  11:06:58  Show Profile Send Rahman a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Pertha

v zasade nevyslo ve stejnou dobu :) alespon ne pro EU trh a ani neslo o souboj 99 procent hracu wow byli tehdy offline hraci vubec neslo o souboj online her ale o souboj online vs offline hry a tam ty offline definitivne prohraly

Everquest 2 8 listopad 2004
World of warcraft 23. listopad, 2004 v US
World of warcraft 23. listopad, 2004 v US
World of warcraft 11. leden 2005 v EU



Jo, to sedí, celkem dobře si pamatuju, že jsem EQ2 hrál zhruba 2 měsíce, než vyšlo WoW. V měřítku existence obou her (řádově roky) to ale imho klidně můžeme prohlásit za současný start (s tím, že EQ2 měl v tomhle nejspíš drobnou výhodu).

Jinak si myslím, že EQ2 ten duel neprojel ani tak v konečném důsledku, ale právě hned na začátku. Důvodů by se asi našlo hned několik (např. absence PvP, vysoké nároky na grafiku, spousta opravdu hodně zásadních bugů (například naprosto zoufalý pathfinding mobů a častá ztráta synchronizace klient-server)). Zpětně možná trochu lituju, že jsem tyhle věci nepřekousnul a nezůstal u EQ2, nicméně tehdy byla ta volba celkem jasná.
Go to Top of Page

Rashaverak
Senior Member

3721 Posts

Posted - 13/03/2012 :  12:36:02  Show Profile  Send Rashaverak an ICQ Message Send Rashaverak a Private Message  Reply with Quote
pokud si pamatuji spravne tak velky rozdil byl i v mnozstvi solo vs group contentu, eq2 na zacatku byl hodne group orientovany, ten stav ve kterem je ted je nejspis inspirovany prave wowkem v mnoha ohledech

lastfm
Go to Top of Page

Rahman
Moderator

Felcar

4368 Posts

Posted - 13/03/2012 :  15:11:58  Show Profile Send Rahman a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Rashaverak

pokud si pamatuji spravne tak velky rozdil byl i v mnozstvi solo vs group contentu, eq2 na zacatku byl hodne group orientovany, ten stav ve kterem je ted je nejspis inspirovany prave wowkem v mnoha ohledech



To mi az tak moc neprislo. Ono i WoW melo zpocatku celkem dost group contentu, ktery Blizzardi prubezne odstranovali (viz napr hromadna konverze spousty elitnich mobu na neelitni).

Navic pro tehdejsi hrace to imho nebyl zadny zasadni blocker, treba takova AO byla prakticky ciste grupova hra, solovali tam jen naprosti silenci ;)
Go to Top of Page

Pertha
Moderator

7950 Posts

Posted - 13/03/2012 :  15:22:06  Show Profile  Send Pertha an ICQ Message Send Pertha a Private Message  Reply with Quote
ja protoze jsem byl jeden z tech co zkouseli wow uz us release a vraceli se zpet do eq2 si zkusim namatkove vzpomenout na veci co me presvedcily abych tehdy zustal v eq2 a wow jsem vlastne poradne hral az na druhej pokus coz bylo skoro pul roku po release a zase jen asi na mesic a pak znovu AO a poradne jsem ho zacal hrat nekdy uz po presunu shadowmoon > drakthul, coz ani nevim kdy cca bylo

1. bugy, bylo zabugovany uplne vsechno, od gatheringu pres nekomunikujici quest npc po resetujici se moby . to me dokazalo vzdy vytocit
2. lagy, neskutecne zalagovany servery, kde se nedalo vubec pouzit abilita nebo zazonovat do instance
3. nulova obtiznost, kdyz byl clovek zvyklej na eq2 postih po smrti kde si musel dojit do instance pro telo tak styl wow prosmrtuju se lvl +10 zonou na druhou stranu bylo neco silenyho
4. grafika, jo vzdycky jsem mel rad peknou grafiku a ve srovnani eq2 vs wow grafika bylo wowko patlaninou (ne me jejich grafika neprijde ani stylova ani napadita dodnes)
5. Unbalance - ackoliv si na to hrali tak vubec nevedeli co delat s balancem postav ale hlavne co delat s balancem tymu aliance vs horda

Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine.
Yours, Scissors.

Edited by - Pertha on 13/03/2012 15:23:07
Go to Top of Page

vool
Junior Member

842 Posts

Posted - 17/03/2012 :  11:59:51  Show Profile  Visit vool's Homepage Send vool a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by sleglik

quote:
Originally posted by Pertha

ale jo dobry video, tak ted muzu dal rikat ze mi z wow vubec nic neuteklo a to jsem skoncil po tom co vydali tu ohradku co vydavali za content



Pertho už všichni vědí, že SWTOR nic nepřekoná :). Bohužel musím uznat, že i po létech je WoWko jednooký mezi slepýma. Akorát ti lidi co jsou wowkem unavení, už vlastně nemají defakto moc možností. Jasně někdo se možná uchytne u některé online hry, ale opravdu nová pecka tady za ty roky nebyla a je to smutný.

Přitom je takový množství peněz co by ta firma shrábla, kdyby se jí to povedlo.... vemte blizzard



Jenže Blizzard tehdy vyplnil díru na trhu, která už dnes není. Byla jiná poptávka než dnes. Na dobrý hry ve smyslu HRA jako hrát nejen se tedy bezduše bavit, dnes není poptávka, ba naopak, takže ono není moc co nabídnout, myslím.
Go to Top of Page

Rahman
Moderator

Felcar

4368 Posts

Posted - 18/03/2012 :  12:43:57  Show Profile Send Rahman a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by vool

Na dobrý hry ve smyslu HRA jako hrát nejen se tedy bezduše bavit, dnes není poptávka, ba naopak, takže ono není moc co nabídnout, myslím.



S tímhle naprosto zásadně nesouhlasím. Ano, všichni jsme neustále masírováni všeobecným zjednodušováním a zpřístupňováním pro masy (respektive tím, co si obchodníci myslí, že bude pro masy přístupné), ano, svým způsobem také všichni stárneme a pohodlníme. Ale to neznamená, že už se nám nemohlo stát, že by nás nějaká hra zase jednou "chytla a nepustila", což je stav, kdy jsme ochotni zkousnout velice hardcore přístup a ještě navíc nás to bude neskutečně bavit.

To, že už není co nabídnout, a že jediné, co může mít komerční úspěch, jsou bezduché kopie starších her, je prostě čistě jen obchodnická propaganda a samozřejmě naprostý nesmysl.
Go to Top of Page

vool
Junior Member

842 Posts

Posted - 18/03/2012 :  20:05:49  Show Profile  Visit vool's Homepage Send vool a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Rahman

quote:
Originally posted by vool

Na dobrý hry ve smyslu HRA jako hrát nejen se tedy bezduše bavit, dnes není poptávka, ba naopak, takže ono není moc co nabídnout, myslím.



S tímhle naprosto zásadně nesouhlasím. Ano, všichni jsme neustále masírováni všeobecným zjednodušováním a zpřístupňováním pro masy (respektive tím, co si obchodníci myslí, že bude pro masy přístupné), ano, svým způsobem také všichni stárneme a pohodlníme. Ale to neznamená, že už se nám nemohlo stát, že by nás nějaká hra zase jednou "chytla a nepustila", což je stav, kdy jsme ochotni zkousnout velice hardcore přístup a ještě navíc nás to bude neskutečně bavit.
To, že už není co nabídnout, a že jediné, co může mít komerční úspěch, jsou bezduché kopie starších her, je prostě čistě jen obchodnická propaganda a samozřejmě naprostý nesmysl.


Souhlasit samo sebou nemusíš, ale tím to nezměníš. Kdyby ta poptávka byla, minimálně ty schopnější firmy by opravdové hry nabízely. Vždyť je to přeci vidět všude, co většina lidí v těch hrách chce dělat a naopak, co nechce.
A nemyslím, že by ta masáž, o které píšeš, probíhala zrovna z oblasti her.
Go to Top of Page

Rahman
Moderator

Felcar

4368 Posts

Posted - 19/03/2012 :  09:57:21  Show Profile Send Rahman a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by vool

Kdyby ta poptávka byla, minimálně ty schopnější firmy by opravdové hry nabízely. Vždyť je to přeci vidět všude, co většina lidí v těch hrách chce dělat a naopak, co nechce.



Nenabízely. Je potřeba uvědomit si několik věcí:

1. Vývoj ačkové hry je natolik drahá záležitost, že si to nikdo nemůže spíchnout sám doma na koleni. To znamená, že o tom, co se bude nebo nebude dělat, rozhodují ti, kdo do toho investují peníze, nikoliv ti, kdo něco takového dělají. Bčková hra má jen hodně málo šancí skutečně výrazně prorazit (ale i takové jsou, viz Minecraft).


2. Obchodníci prahnou po zisku, ale ještě víc po minimalizaci rizika. Je pro ně lepší zhodnotit investici o 20% s minimálním rizikem, než o 100% s tím, že je hodně velká šance, že skončí v takové ztrátě, že už se z toho nevyhrabou. Proto se neustále omílají zavedené brandy, proto se neustále dělají nové díly úspěšných titulů, proto je někdo ochotný investovat nemalé peníze do World of Starwars.

3. Ona tu totiž není tak docela řeč o zaplnění mezery na trhu, protože z pohledu obchodníků nikdo nedokáže říct, jak by taková HRA měla vypadat, aby byla komečně úspěšná. Z jejich pohledu je to sázka do loterie - nalijou do toho nemalé peníze, pak si někdo hodí kostkou a podle toho, jak to padne, buď fakt hodně vydělaj, nebo nechutně prodělaj. V jistém smyslu mají ostatně pravdu - jen to není tím, že by o zajímavou HRU nebyl zájem, ale tím, že vyrobit zajímavou HRU je docela kumšt.
Go to Top of Page

Rahman
Moderator

Felcar

4368 Posts

Posted - 19/03/2012 :  10:02:05  Show Profile Send Rahman a Private Message  Reply with Quote
A mimochodem - Blizzard, coby jedna z komerčně nejúspěšnějších firem (na poli herního vývoje) už od okamžiku svého vzniku postupuje metodou co nejmenšího rizika. Diablo I je prakticky karbonová kopie textového Angbandu, Warcraft je kopií Warhammeru co se týče světa a stávajících RTS co se týče herního systému, WoW je v mnohém kopie Everquestu.

Tohle ale samozřejmě není argument k tomu, že jinak se to dělat nedá. Ono totiž všechno to, co bylo originální a Blizzardi to skopčili (Angband, první RTSka, Warhammer) muselo taky někdy vzniknout a v té době to bylo nové, originální a zajímavé.
Go to Top of Page

vool
Junior Member

842 Posts

Posted - 19/03/2012 :  10:24:40  Show Profile  Visit vool's Homepage Send vool a Private Message  Reply with Quote
quote:
V jistém smyslu mají ostatně pravdu - jen to není tím, že by o zajímavou HRU nebyl zájem, ale tím, že vyrobit zajímavou HRU je docela kumšt.

Toto jistě ano, ale já neposal o hře zajímavé vs. nezajímavé, ale o hře, která je pro opravdové hráče a je opravdová, tedy si v ní hrajeme ne jen bezduše mačkáme, točíme a chatujeme.
Tedy hra, kde se musíš snažit, musíš něco udělat, aby jsi něčeho dosáhl, musíš do toho něco ze sebe vložit, třeba skill, myšlenky, vytrvalost a výsledky prostě nejsou zadarmo. A v tomto ohledu jsem psal, že o toto opravdu není většinový zájem, většnový zájem je velmi podobný tomu, co lidi chtěji v běžném každodenním životě, tedy konzumovat nikoliv tvořit.

Netvrdím, že by o dobrou hru, kvalitní, nebyl zájem, určitě ano, ale o bezduchý klikání je zájem prostě větší .....
Tak vždyť je to vidět na tom wowku ostatně, jakým jde směrem a proč.
Go to Top of Page

vool
Junior Member

842 Posts

Posted - 19/03/2012 :  10:32:32  Show Profile  Visit vool's Homepage Send vool a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Rahman

A mimochodem - Blizzard, coby jedna z komerčně nejúspěšnějších firem (na poli herního vývoje) už od okamžiku svého vzniku postupuje metodou co nejmenšího rizika. Diablo I je prakticky karbonová kopie textového Angbandu, Warcraft je kopií Warhammeru co se týče světa a stávajících RTS co se týče herního systému, WoW je v mnohém kopie Everquestu.

Tohle ale samozřejmě není argument k tomu, že jinak se to dělat nedá. Ono totiž všechno to, co bylo originální a Blizzardi to skopčili (Angband, první RTSka, Warhammer) muselo taky někdy vzniknout a v té době to bylo nové, originální a zajímavé.


Jistě, ale tak to píšeš o jiné době, jednak společnost byla v jiném stavu, ale hlavně internet( a co si budeme povídat, internet určuje v oblasti her hodně) byl v úplně jiném stádiu, nebyl tak masový a pohybovali se na něm lidé s "většími hlavami" spíše.
Všechno se vyvíjí, hry i společnost.
A tvrdit, že Blizzard šel vždy nejsnažší cestou ...no ... každý se snaží jít tou nejsnažší, ale málokomu se povede být hodně úspěšný.
Go to Top of Page

Rahman
Moderator

Felcar

4368 Posts

Posted - 19/03/2012 :  10:55:44  Show Profile Send Rahman a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by vool

Toto jistě ano, ale já neposal o hře zajímavé vs. nezajímavé, ale o hře, která je pro opravdové hráče a je opravdová, tedy si v ní hrajeme ne jen bezduše mačkáme, točíme a chatujeme.
Tedy hra, kde se musíš snažit, musíš něco udělat, aby jsi něčeho dosáhl, musíš do toho něco ze sebe vložit, třeba skill, myšlenky, vytrvalost a výsledky prostě nejsou zadarmo.



Mluvíme o tom samém. O hrách tohoto typu ale každopádně platí dvojnásob, že je sakra problém je dobře navrhnout. Asijskou grindovačku zvládne asi vytvořit prakticky kdokoliv, na 'opravdovou' hru ale nestačí mít jen takový záměr, ještě je potřeba mít příslušné schopnosti, zkušenosti, talent a i trochu štěstí na to, aby to lidem padlo do vkusu a momentální nálady.

quote:
Originally posted by vool

A v tomto ohledu jsem psal, že o toto opravdu není většinový zájem, většnový zájem je velmi podobný tomu, co lidi chtěji v běžném každodenním životě, tedy konzumovat nikoliv tvořit.



Obávám se, že to není úplně pravda. Napsal jsi totiž:

quote:
Originally posted by vool

Na dobrý hry ve smyslu HRA jako hrát nejen se tedy bezduše bavit, dnes není poptávka, ba naopak, takže ono není moc co nabídnout, myslím.


Je samozřejmě otázka, o jak velkou kupní sílu se musí jednat, aby se to dalo označit za smysluplnou poptávku pro ačkové mmo, ale dneska už to imho zcela určitě neznamená většinu všech platítích hráčů mmoček.

Já si navíc dokonce myslím, že většina hráčů mmo by v konečném důsledku náročnější hru ocenila, ale na tomhle poli asi těžko vymyslíme něco přesnějšího, než nějaké osobní odhady. Nicméně o tom, že tu taková poptávka (a to nezanedbatelná) existuje, svědčí například právě úspěch zmiňovaného Minecraftu.
Go to Top of Page

Azkaban
Moderator

1990 Posts

Posted - 19/03/2012 :  11:00:50  Show Profile  Send Azkaban an ICQ Message Send Azkaban a Private Message  Reply with Quote
Mluví se tu o obtížnosti WoW. Kdo z Vás máte arena rating na 2800+ a máte zabitého DW na HC mod 10 nebo 25? Určitě to nebude většina.

WoW se prostě snaží v táhnout do toho, co byla kdysi výsada dobře organizovaných tlup a pvp hráčů i casualy. Ano HC dungy jsou fail a mohla by tam být třetí obtížnost třeba nightmare. No, ale neříkejte mi že ta hra je málo těžká.
Go to Top of Page

Rahman
Moderator

Felcar

4368 Posts

Posted - 19/03/2012 :  11:37:56  Show Profile Send Rahman a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Azkaban

Mluví se tu o obtížnosti WoW. Kdo z Vás máte arena rating na 2800+ a máte zabitého DW na HC mod 10 nebo 25? Určitě to nebude většina.

WoW se prostě snaží v táhnout do toho, co byla kdysi výsada dobře organizovaných tlup a pvp hráčů i casualy. Ano HC dungy jsou fail a mohla by tam být třetí obtížnost třeba nightmare. No, ale neříkejte mi že ta hra je málo těžká.



Posledních pár příspěvků nebylo tak docela o obtížnosti ;-)

Já jsem každopádně nikdy netvrdil, že by WoW nemělo prvky s vysokou obtížností, ba právě naopak - v některých ohledech má až brutální obtížnost (ale Arény bych do toho fakt netahal, to není obtížnost hry, ale protihráčů ;-]). V konečném důsledku je ale tahle obtížnost poměrně dost teoretická, respektive je v té hře čistě jen pro hráče vyhledávající opravdu extrémní obtížnost.

Je totiž hodně velký rozdíl mezi tím, když máš v celé hře jednu úroveň obtížnosti (nastavenou přiměřeně vysoko), a tudíž překonání nebo nepřekonání této hranice znamená, že se například do určitých míst vůbec nepodíváš, a mezi tím, že si hru postupně přepínáš na vyšší obtížnosti, ale pořád dokola procházíš to samé.

Další věc je, že obtížnost určitých částí contentu WoWka je nastavená adekvátně k tomu, že budeš jeden konkrétní encounter cvičit desítky hodin. Ano, ve výsledku je to objektivně mnohem vyšší obtížnost, než když bys měl adektávně obtížný jednorázový encounter, ale pocit ze hry je diametrálně odlišný.

Skoro bych řekl, že zdaleka nejsem sám, kdo všechny tyhle změny cítí tak, že ta hra začíná být až směšně jednoduchá a všechno obtížné je tam jen proto, aby se dalo říct, že to tam je.

Navíc se tu vytrácí poměrně zásadní princip iluzorní obtížnosti - například poskládat si grupu na dungeon či grupový quest není ve skutečnosti vůbec obtížné, díky tomu ale hráč může překonat něco, co by sólo nezvládl. Vznikla tak iluze obtížnosti, takže má hráč dobrý pocit z toho, že překonal nějakou netriviální překážku, aniž by za tím musela být objektivní obtížnost vyžadující stovky hodin wipování.

Jinými slovy - Blizzardi ve snaze udělat hru přístupnější postupně zapomínají, co vlastně dělá hru zábavnou.
Go to Top of Page

vool
Junior Member

842 Posts

Posted - 19/03/2012 :  11:38:02  Show Profile  Visit vool's Homepage Send vool a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Azkaban

Mluví se tu o obtížnosti WoW. Kdo z Vás máte arena rating na 2800+ a máte zabitého DW na HC mod 10 nebo 25? Určitě to nebude většina.

WoW se prostě snaží v táhnout do toho, co byla kdysi výsada dobře organizovaných tlup a pvp hráčů i casualy. Ano HC dungy jsou fail a mohla by tam být třetí obtížnost třeba nightmare. No, ale neříkejte mi že ta hra je málo těžká.


No psal jsem to tu už hodněkrát, ale mohu, jak jsem avizoval již nejednou, stále dokola, takže.
U obtížnosti wowka vidím problém v tom, že 95% té hry je svou jednoduchostí o ničem. A stále se zjednodušuje.
Samozřejmě je ve wowku vždy pár těžkých hc raid bossů a hrát pvp na špici taky není snadný, to je bez debat, ale jaksi stále je zde těch 95% obsahu na velmi nízké úrovni obtížnosti.
Žádná třetí obtížnost u HC dungů by být nemohla, protože by zas chodily kvanta lidí brečet donekonečna po forech, jak je to těžký, a přitom voni to chtěeej!
A ano tvrdím, že většina té hry je tak lehká, až otravná. A to tvrdím já se šmajdavýma rukama, lehce zhoršenou motorikou a pár dalšíma kryplíkovskýma vychytávkama :)
A ano, "wow se snaží vtáhnout do toho" ....jenže to jaksi nejde ...sejně jako nejde vzít běžné řidiče a nechat je zazávodit si v F na okruhu mezi ostatními, pokud tedy ty F totálě nezdegraduješ, což Blizzard dělá, aby měl větší zisky.

Zkus si vylevelovat postavu a uvidíš, jaká ej realita. Kldně si ji udělej na realmu, kde nic nemáš. A uvidíš.
Ale to je debata furt dokola, ať si to lidí hrají, když je to baví, nikdo jim nebrání přeci.
Go to Top of Page

Pertha
Moderator

7950 Posts

Posted - 19/03/2012 :  11:40:37  Show Profile  Send Pertha an ICQ Message Send Pertha a Private Message  Reply with Quote
ve hre neni nic obtizneho navic
ze se da zapnout aby mel boss misto milonu hp miliony dva nepovazuju za obtiznost ani za nic navic

Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine.
Yours, Scissors.
Go to Top of Page

Rahman
Moderator

Felcar

4368 Posts

Posted - 19/03/2012 :  11:45:46  Show Profile Send Rahman a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Pertha

ve hre neni nic obtizneho navic
ze se da zapnout aby mel boss misto milonu hp miliony dva nepovazuju za obtiznost ani za nic navic



Ve skutečnosti jsou to dvě věci v jedné. Část zvýšení obtížnosti na základě úrav typu zvýšení hp bosse (a zachování enrage timeru) je jen iluzorní, protože je nastavená na jiný level equipu. Harmody ale tohle iluzorní zvýšení o něco překračují, takže současně s tím vzroste i faktická obtížnost.
Go to Top of Page

vool
Junior Member

842 Posts

Posted - 19/03/2012 :  11:51:11  Show Profile  Visit vool's Homepage Send vool a Private Message  Reply with Quote
quote:
Je samozřejmě otázka, o jak velkou kupní sílu se musí jednat, aby se to dalo označit za smysluplnou poptávku pro ačkové mmo, ale dneska už to imho zcela určitě neznamená většinu všech platítích hráčů mmoček.

Já si navíc dokonce myslím, že většina hráčů mmo by v konečném důsledku náročnější hru ocenila, ale na tomhle poli asi těžko vymyslíme něco přesnějšího, než nějaké osobní odhady. Nicméně o tom, že tu taková poptávka (a to nezanedbatelná) existuje, svědčí například právě úspěch zmiňovaného Minecraftu.


Já doufám, že jsem to nikde nenapsal tak, že by ta poptávka na opravdové HRY nebyla, ale jsem přesvědčen, že poptávka na ty hry neopravdové je prostě mnohem větší a proto ty firmy do toho jdou.
Tenhle princip jsem už viděl i v jiných hrách, třeba v RTS by mohl být krásný příklad Supreme Commander a Forged Alliance od Chrise Taylora. Původně měl být Supreme commander 2 taky dobrou hrou, ale nakonec z něj udělali šit, kterej udělali právě kůliva lidí, který si na tu náročnost nepotrpí. Ta hra SC2 je dnes již skoro mrtvá a za rok či dva si na ni nikdo ani neodplivne. Oproti tomu původní Supreme Commander a havně Forged Alliance je stále živá, ale v zoufalé malé komunitě. Tahle komunita se snaží tu hru udržet při životě, dokonce lidi vyvíjí i vlastní klient(lobby)(nevím jak to správně pojmenovat), který by měl nahradit asi již mrtvý GPGnet a přitáhnout pár lidí, co multiplayer té hry hrajou přes STEAM. Ale i zde je vidět, že spousta těch lidí, co tu hru začali hrát později a nepatří do jádra té komunity preferují různé herní módy, které vlastně základní principy té hry pošlápavají a hru zlehčují...tohle je celosvětový trend prostě.

Takže ano, určitě je dost lidí, kteří by ocenili HRU nebo i stále se nezlehčující wowko, ale těch ostatních je prostě víc.
Go to Top of Page

Azkaban
Moderator

1990 Posts

Posted - 19/03/2012 :  11:56:05  Show Profile  Send Azkaban an ICQ Message Send Azkaban a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by vool
Zkus si vylevelovat postavu a uvidíš, jaká ej realita. Kldně si ji udělej na realmu, kde nic nemáš. A uvidíš.
Ale to je debata furt dokola, ať si to lidí hrají, když je to baví, nikdo jim nebrání přeci.



Ano leveling je hrozně jednoduchý a také strašně rychlý. Mám hairloomy na všechny postavy(/flex) a včera jsem si rozjel opět priesta. Jednoho jsem už kdysi leveloval ještě před upravou (zjednodušením) talentům za alíky. Pamatuji si, že ze začátku to byl celkem pain a ted si to dávám jednou rukou a v druhé držím sklenku sodovody.
Go to Top of Page

Azkaban
Moderator

1990 Posts

Posted - 19/03/2012 :  11:57:34  Show Profile  Send Azkaban an ICQ Message Send Azkaban a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Pertha

ve hre neni nic obtizneho navic
ze se da zapnout aby mel boss misto milonu hp miliony dva nepovazuju za obtiznost ani za nic navic



To si pleteš se SWTOR :o) Tam mi přijde, že je nightmare udělanej tak, že všechny čísla u bosse vynásobyli dvojkou :)) Takže některé abylitky oneshotuji.

Edited by - Azkaban on 19/03/2012 11:58:32
Go to Top of Page

vool
Junior Member

842 Posts

Posted - 19/03/2012 :  11:59:29  Show Profile  Visit vool's Homepage Send vool a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Rahman

quote:
Originally posted by Azkaban

Mluví se tu o obtížnosti WoW. Kdo z Vás máte arena rating na 2800+ a máte zabitého DW na HC mod 10 nebo 25? Určitě to nebude většina.

WoW se prostě snaží v táhnout do toho, co byla kdysi výsada dobře organizovaných tlup a pvp hráčů i casualy. Ano HC dungy jsou fail a mohla by tam být třetí obtížnost třeba nightmare. No, ale neříkejte mi že ta hra je málo těžká.



Posledních pár příspěvků nebylo tak docela o obtížnosti ;-)

Já jsem každopádně nikdy netvrdil, že by WoW nemělo prvky s vysokou obtížností, ba právě naopak - v některých ohledech má až brutální obtížnost (ale Arény bych do toho fakt netahal, to není obtížnost hry, ale protihráčů ;-]). V konečném důsledku je ale tahle obtížnost poměrně dost teoretická, respektive je v té hře čistě jen pro hráče vyhledávající opravdu extrémní obtížnost.

Je totiž hodně velký rozdíl mezi tím, když máš v celé hře jednu úroveň obtížnosti (nastavenou přiměřeně vysoko), a tudíž překonání nebo nepřekonání této hranice znamená, že se například do určitých míst vůbec nepodíváš, a mezi tím, že si hru postupně přepínáš na vyšší obtížnosti, ale pořád dokola procházíš to samé.

Další věc je, že obtížnost určitých částí contentu WoWka je nastavená adekvátně k tomu, že budeš jeden konkrétní encounter cvičit desítky hodin. Ano, ve výsledku je to objektivně mnohem vyšší obtížnost, než když bys měl adektávně obtížný jednorázový encounter, ale pocit ze hry je diametrálně odlišný.

Skoro bych řekl, že zdaleka nejsem sám, kdo všechny tyhle změny cítí tak, že ta hra začíná být až směšně jednoduchá a všechno obtížné je tam jen proto, aby se dalo říct, že to tam je.

Navíc se tu vytrácí poměrně zásadní princip iluzorní obtížnosti - například poskládat si grupu na dungeon či grupový quest není ve skutečnosti vůbec obtížné, díky tomu ale hráč může překonat něco, co by sólo nezvládl. Vznikla tak iluze obtížnosti, takže má hráč dobrý pocit z toho, že překonal nějakou netriviální překážku, aniž by za tím musela být objektivní obtížnost vyžadující stovky hodin wipování.

Jinými slovy - Blizzardi ve snaze udělat hru přístupnější postupně zapomínají, co vlastně dělá hru zábavnou.



Naprosto souhlasím, jen myslím, že Blizzardi to vědí, akorát taky vědí, že kdyby prodávali jen nějakej komunikační klient nebo chat nazvanej wow a tvrdili, že je to hra, sneslo by se hodně kritiky, takže tam nacpou spoustu nesmyslů a lidí si mohou vklidu "hrát". Hrát rozuměj pít pivo, mastit zády k monitoru, mít chytrý řeči na chatu, pomlouvat ostatní atd případně snažit se docílit přesně toho, čeho dosahují ostatní. Krom toho si mohou i občas zmáčknout nějakej čudl a mít dobrej pocit, že jako dělaj něco dobrýho.
Go to Top of Page

vool
Junior Member

842 Posts

Posted - 19/03/2012 :  12:04:00  Show Profile  Visit vool's Homepage Send vool a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Azkaban

quote:
Originally posted by vool
Zkus si vylevelovat postavu a uvidíš, jaká ej realita. Kldně si ji udělej na realmu, kde nic nemáš. A uvidíš.
Ale to je debata furt dokola, ať si to lidí hrají, když je to baví, nikdo jim nebrání přeci.



Ano leveling je hrozně jednoduchý a také strašně rychlý. Mám hairloomy na všechny postavy(/flex) a včera jsem si rozjel opět priesta. Jednoho jsem už kdysi leveloval ještě před upravou (zjednodušením) talentům za alíky. Pamatuji si, že ze začátku to byl celkem pain a ted si to dávám jednou rukou a v druhé držím sklenku sodovody.



Tak co je ale složitý?
HC raidy? ALe u těch je to složitý spíše na organizaci. Je to složitý pro guilmastera nebo raidleadera, aby sehnal dostatek lidí, kteří na tu obtížnost stačí a dnes hlavně jsou vůbec ochotni se tím zabývat, protože ta motivace pro šikovné lidi je stále menší a menší.
A dál?
Go to Top of Page

Azkaban
Moderator

1990 Posts

Posted - 19/03/2012 :  12:41:29  Show Profile  Send Azkaban an ICQ Message Send Azkaban a Private Message  Reply with Quote
Raidy jsou složité. Nejen pro organizaci, ale také pro to sehnat 10/25 spartakiádníků co budou dělat to co se jim řekne, ale také i schopné. Nemyslím Look for Retards, ale opravdové dungy na HC mody, popřípadě na arčí. Pamatuji jak jsme se vyblbnuli při dělání Glory na mounty a tak.

I PvP hodnotím velice kladně. Ano jak správně podotknul Rahman:"Obtížnost je závislá na lidech co hrají proti tobě". Každopádě v arénkách, rank. bg nebo i normal bg je to pro mě pořád zážitek.

Hra se otevírá více masám a je to jen dobře :o)
Go to Top of Page

Rakhen
Junior Member

917 Posts

Posted - 19/03/2012 :  12:47:06  Show Profile Send Rakhen a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Azkaban

Mluví se tu o obtížnosti WoW. Kdo z Vás máte arena rating na 2800+ a máte zabitého DW na HC mod 10 nebo 25? Určitě to nebude většina.

Arény resp. pvp nehraju.

DW na HC mod nemám, protože raiduju 25ku (takže zatím progres na 7/8). V 10ce by byl patrně již mrtvý (mám možnost srovnat obtížnost v alt runech a nutno podotknout že pro nás byl trochu šok když se po měsíci sraní v 25ce jsme měli pro alty 2 noci a 3 hardmody dali do 3 pullů aniž bysme cokoli nějak víc řešili).


quote:
ve hre neni nic obtizneho navic
ze se da zapnout aby mel boss misto milonu hp miliony dva nepovazuju za obtiznost ani za nic navic


Hardmody nejsou jen o HP navíc...
Go to Top of Page

vool
Junior Member

842 Posts

Posted - 19/03/2012 :  13:03:23  Show Profile  Visit vool's Homepage Send vool a Private Message  Reply with Quote
quote:
Hardmody nejsou jen o HP navíc...

No ale zas tak daleko ten výrok od pravdy nebyl.
Přidaj se bossovi HP, místo červenýho ohýnku jednou za minutu na tanka vyplivne dva modrý, co pálej víc a plive to i jinam než na tanka kupříkladu.
Ale to je pokud vím většinou tak zhruba vše.
Nicméně to nevadí, je to prostě jen HC mod bosse ne HC mod hry, takže imo OK.
Ale to nic nemeni na tom, ze skoro veskery ostatni obsah je ve wowku nadmiru snadny.

Ja jsem treba fakt nesika, jsem presvedcenej, ze kdyby tady byla nejaka objektivni tabulka nesiku, budu nekde mezi temi nejvetsimi nesiky a presto me ten jejich vecne zjednodusovaci system dohnal k uplnymu nechutenstvi k wowku...tedy nejen ten, hraji tam roli i jiny faktory, ale kdyby me bavila ta hra, nejspis by sly stranou a hral bych stale. A vim, ze je hodne lidi, kteri to prestali hrat prave kvuli tomu zjednodusovani...a zajimavy je, ze pritom to byli mnohdy lidi ne nejak obzvlaste sikovny, mnohdy i naopak nesikovny, ale proste jim se ta hra pestala zdat zabavna prave proto, ze uz nebyla tak slozita, proste je bavil ten boj s tou hrou samotnou, s jejimi mechanismy, ktere mnohdy ani poradne nezvladali atd.
Go to Top of Page

vool
Junior Member

842 Posts

Posted - 19/03/2012 :  13:06:03  Show Profile  Visit vool's Homepage Send vool a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Azkaban

Raidy jsou složité. Nejen pro organizaci, ale také pro to sehnat 10/25 spartakiádníků co budou dělat to co se jim řekne, ale také i schopné. Nemyslím Look for Retards, ale opravdové dungy na HC mody, popřípadě na arčí. Pamatuji jak jsme se vyblbnuli při dělání Glory na mounty a tak.

I PvP hodnotím velice kladně. Ano jak správně podotknul Rahman:"Obtížnost je závislá na lidech co hrají proti tobě". Každopádě v arénkách, rank. bg nebo i normal bg je to pro mě pořád zážitek.

Hra se otevírá více masám a je to jen dobře :o)



No pro masy je to rozhodně jen dobře :)
Go to Top of Page

Azkaban
Moderator

1990 Posts

Posted - 19/03/2012 :  13:51:52  Show Profile  Send Azkaban an ICQ Message Send Azkaban a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by vool

quote:
Hardmody nejsou jen o HP navíc...

No ale zas tak daleko ten výrok od pravdy nebyl.
Přidaj se bossovi HP, místo červenýho ohýnku jednou za minutu na tanka vyplivne dva modrý, co pálej víc a plive to i jinam než na tanka kupříkladu.



Ano hodí se pár věcí tam a tam, aby tank, dps i heal měl víc věcí co musí pozorovat. Hele nevěřil by jsi a možná i věřil, že lidé do dnes nejsou schopní udělat krok vedle když v něčem stojí. Nejsou schopni switchovat targety ani když se jim řekne. Nepřečtou si taktiku na bosse a vše nechávaj na vysvětlení RL.

Koukni na některé přihlášky do velkých guild. Ti lidé co se tam hlásí nejsou občas schopni naklikat už dnes tak jednoduché talenty. O enchantech, gemech nebo nedejbože reforgingu nemluvím. Hrával jsem v guildách co patřili k nejlepším v progresu na serveru. V 25raidech nás bylo asi tak 11 co tomu fakt rozuměli, ostatní byl průměr. No a ted si vem že to byla dobrá guilda.. co ostatní guildy? Tak proč by se měli Blizardi nějak enormě snažit pro ty 4 procenta HC hráčů.

Vrchol všeho bylo pro mě nedávno, když se k nám hlásil shaman co měl od hlavy vše fialové.. 4 kusy setu a leather pásek :D
Go to Top of Page

Pertha
Moderator

7950 Posts

Posted - 19/03/2012 :  14:04:24  Show Profile  Send Pertha an ICQ Message Send Pertha a Private Message  Reply with Quote
veskery obsah je snadny
ten hard mod neni zadny obsah navic
kdyby se napr deathwing dal zabit jenom v hard modu , to by se dalo povazovat za hc obsah navic

Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine.
Yours, Scissors.
Go to Top of Page

Azkaban
Moderator

1990 Posts

Posted - 19/03/2012 :  14:13:33  Show Profile  Send Azkaban an ICQ Message Send Azkaban a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Pertha

veskery obsah je snadny
ten hard mod neni zadny obsah navic
kdyby se napr deathwing dal zabit jenom v hard modu , to by se dalo povazovat za hc obsah navic



Otázka zní, v které hře ten obsah snadný není. Ano kdyby byl DW jen na HC tak máš plno lidí co brečí, že si tu hru nemůžou užít celou a spíš by hráči ubejvali. Naopak neubejvaj a tím sítem pugů a guild s normal progresem můžou naopak HC guildy profitovat, protože mají kde brát rekruty.

Což také není zdravé. Když nám sem tam odcházeli lidé do BD za lepším. Ty je naučíš jak hrát. Ukážeš jim kde je na klávesnici awsd a oni takhle :o)
Go to Top of Page

vool
Junior Member

842 Posts

Posted - 19/03/2012 :  14:16:59  Show Profile  Visit vool's Homepage Send vool a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Azkaban

quote:
Originally posted by vool

quote:
Hardmody nejsou jen o HP navíc...

No ale zas tak daleko ten výrok od pravdy nebyl.
Přidaj se bossovi HP, místo červenýho ohýnku jednou za minutu na tanka vyplivne dva modrý, co pálej víc a plive to i jinam než na tanka kupříkladu.



Ano hodí se pár věcí tam a tam, aby tank, dps i heal měl víc věcí co musí pozorovat. Hele nevěřil by jsi a možná i věřil, že lidé do dnes nejsou schopní udělat krok vedle když v něčem stojí. Nejsou schopni switchovat targety ani když se jim řekne. Nepřečtou si taktiku na bosse a vše nechávaj na vysvětlení RL.

Koukni na některé přihlášky do velkých guild. Ti lidé co se tam hlásí nejsou občas schopni naklikat už dnes tak jednoduché talenty. O enchantech, gemech nebo nedejbože reforgingu nemluvím. Hrával jsem v guildách co patřili k nejlepším v progresu na serveru. V 25raidech nás bylo asi tak 11 co tomu fakt rozuměli, ostatní byl průměr. No a ted si vem že to byla dobrá guilda.. co ostatní guildy? Tak proč by se měli Blizardi nějak enormě snažit pro ty 4 procenta HC hráčů.

Vrchol všeho bylo pro mě nedávno, když se k nám hlásil shaman co měl od hlavy vše fialové.. 4 kusy setu a leather pásek :D



Ale jo věřil, všechno to znám.
Proč by se měl Blizzard snažit fakt nevím. Asi by to nebylo pro 4% hc hráčů, ale pro hráče, kteří mají rádi hru. Těch je mnohem více, ale bohužel ne většina. Takže logicky Blizzard se snaží vyhovět většině.
Lidí, kteří nejsou schopni nebo ochotni nastudvat základy hry je samozřejmě dost a je jich o to více, čím Blizzard pro ně dělá tu hru přístupnější a napasovává ji na ně a pro ně. Dík, to fakt nemusím.
Takže z mého pohledu je už skoro fuk, jestli bych potencionálně hrál třeba wowko nebo komunikoval na FB...ani jedno pro mě nemá hodnotu, takže to nechám těm, pro které to nějakou hodnotu má. Protože tohle wow už nemá se hrou nic společnýho imo. To, že lidi zůstanou i v tom nejjednodušším AOE není dáno tím, že by nebyli schopni si na to dát pozor, ale většinou je to přístupem, lidi se na to nejsou ochotni soustředit, zaobírat se tím. A Blizzard to těmto individuim stále více upravuje pro jejich potřeby.
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  New Poll New Poll
 Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Diskuzní klub hráčů online her © © 2000 CzechHeroes Go To Top Of Page
This page was generated in 0,25 seconds. on eygor Snitz Forums 2000